Er zijn 9 resultaten gevonden

Terug

door djwpk
zo jun 14, 2015 3:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva Italia Assen 2015

Bliksems beste opkomst hadden jullie op Assen...
door djwpk
ma jun 22, 2015 9:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo volgens ANWB ........Ondergewaardeerd

Jopie schreef:Het is een prima auto als ie goed onderhouden is, als er mee geklooid is... not so much :(
Dat geld ook voor de Duitser..

Ik heb een MareaWeekend van 1996. met ruim 230.000 de klok. Auto rijd en loop als een zonnetje. :thumbup:
door djwpk
za jun 27, 2015 1:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: hallo

Hoi Lauren. Welkom bij FSC. Veel plezier ons gezellige en informatieve forum en natuurlijk veel plezier van je schitterende Stilo ! Wellicht tot ziens op 1 van onze altijd gezellige meetings. A presto Cees LAURA als in "haar naam is laura een leuke meid...." Welkom Laura op het forum voor...
door djwpk
di jun 30, 2015 11:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort 2015

Tjonge jonge jonge... Die stilo's blijven mooie auto's :thumbup: :thumbup: Tja erg leuk was voor mij het kennis maken met Cees en ..... (sorry alweer vergeten iets te veel aan mijn hoofd gehad die dag..) Zal de volgende keer mijn :geek: op zetten dan ben makkelijker te herkennen :mrgreen: ;) Helaas ...
door djwpk
wo jul 01, 2015 8:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

longtimeago schreef:Potverdorie, rij nooit na een warme dag over de afsluitdijk na 11 uur savonds...

Afbeelding

Dat wordt schrobben.......
Potverdorrie lijkt op mijn Panda.... :lol: :lol:
door djwpk
do aug 13, 2015 9:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Herten, Duitsland. internationale meeting

Het lijkt mij leuk om na een stukje Autobahn te verzamelen bij ARAL tankstelle Hunxe gelegen aan de A3. We verzamelen hier tussen 08.00u en 08.30. We vertrekken hier om 08.30 uur waarna we rond 09.00 uur verzamelen op de carpoolplaats Herten, afslag 7. Zie hieronder : Zoals sommigen weten zijn de op...
door djwpk
zo feb 05, 2017 1:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rondrit Noord Holland 2017

Maar een even zien hoe dat uit gaat komen..
door djwpk
vr okt 27, 2017 1:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: FSC/CCH mystery tour Groningen !

JA JA!! HET IS BIJNA ZO VER. NOG EEN KLEINE HUISHOUDELIJKE MEDEDELING. NEEM JE NAVIGATIE MEE....................................................... IK HOOP JULLIE ALLEMAAL MORGEN TEGEN 10.UUR TE ZIEN IN HOOGEVEEN. DAT GELD NATUURLIJK NIET VOOR HEN DIE OVERHOOPT NIET KONDEN KOMEN. PERSOONLIJK VINDT ...