[GESLOTEN] [2015] Auto Moto d'Italia Autotron Rosmalen 2015

Alle info omtrent evenementen en meetings
Gesloten
Gebruikersavatar
cees26
Goeroe
Goeroe
Berichten: 1515
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 34HHX3
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Woonplaats: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 822 keren
Ontvangen waarderingen: 420 keren
Contacteer:

[GESLOTEN] [2015] Auto Moto d'Italia Autotron Rosmalen 2015

Bericht door cees26 »

Auto Moto d' Italia laat werkelijk alle facetten van de Italiaanse auto-industrie zien.
De vele standhouders en de deelnemende merkenclubs laten bezoekers kennis maken met het allernieuwste en meest zeldzame op autogebied. Naast auto's vinden bezoekers hier ook heerlijke espresso, cappuccino, kleding, wijn muziek en natuurlijk pizza.

FSC kan in de Expodome standruimte krijgen voor showen van 2 Stilo's ! Wil jij je Stilo hiervoor beschikbaar stellen, stuur mij dan een pb en de "jury" gaat beslissen..........

Daarnaast zijn er voor deelnemende clubs nog meer voordelen., bijvoorbeeld gratis parkeerplaatsen ( normaal E 5).

Elke aangemelde club krijgt een clubautoticket. Tevens krijg ik dan een unieke code waarmee wij de clubentree ticket in de online ticketshop[ kunnen bestellen.
Prijzen : dagticket E 13.50, kind 6 t/m 14 jr E 5 en kinderenm tot 5 jaar gratis.

Ik verzoek jullie, om mij, het liefst per pb, te laten weten of men wenst deel te nemen aan dit evenement zodat wij weten hoeveel leden wij kunnen verwachten.
Ook als jij je Stilo wilt tentoonstellen, pb mij !!!

Uiteraard wordt dit evenement 7 maart, tijdens onze ALV, verder besproken.

saluti
Cees
Laatst gewijzigd door Gagen op za feb 03, 2018 1:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.
Fiat Bravo 1.4 Tjet 150

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten