Stilo Abarth te koop

Aanbod Fiat gerelateerde zaken
Gesloten
Beklaktuar
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Stilo Abarth te koop

Bericht door Beklaktuar »

Hoi,

Ik moet van mijn stilo afscheid gaan nemen omdat ik geen tijd heb om dat wat hem mankeert te repareren en economisch kan het niet uit om het te laten doen. Voor de hobbyist dus!

Er zit een tik in de motor en ik denk aan krukaslagers maar of dat slechts een lagerschaal is of dat het einde oefening is voor het blok dat weet ik niet. Heb minder dan 5000Km geleden veel vervangen zoals:

Flexstuk uitlaat.
Koppelingsplaat en drukgroep.
Druklager.
Schakelrobot volledig nagekeken, accumulator vervangen en schakeld weer perfect.
Velgen net gepoedercoat in een mooie metallic antraciet kleur en hebben geen stoeprand schade o.i.d.
Stabilisatorstangen e.d.
Schokbrekers en veren

Voor de onderdelen alleen kan het al uit, maar dan moet er net iemand dat allemaal nodig hebben of in losse verkoop zin hebben. Ik heb het in ieder geval niet, dus moet de auto met spoed weg (geen eigen terrein waar hij kan staan).

Doe maar een bod.
Bijlagen
IMG_20180515_134015_opt.jpg

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Stilo Abarth te koop

Bericht door Schumi »

Verzoek om dit verder middels Pm af te doen...
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Beklaktuar
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Stilo Abarth te koop

Bericht door Beklaktuar »

Het heeft even geduurd omdat ik weinig tijd heb maar de auto is nu wel weg. Naar de sloop helaas.
Ondanks dat de krukas nog in orde was heeft een poging tot het vervangen van de lagerschalen niet geholpen. Maten kloppen, aandraaimomenten ook maar hij loopt gewoon opnieuw stuk binnen 2 minuten en nadat de 2e poging ook faalde vond ik het mooi geweest. Het was leuk zolang het duurde maar dit was voor mij voorlopig de laatste fiat. Topic kan dicht!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten