Quickpoint Bleiswijk - Op bezoek bij Schumi

Alles over de mechanica van de Stilo.
Gebruikersavatar
jeroen180
Junior
Junior
Berichten: 214
Lid geworden op: zo jun 01, 2014 6:25 pm
Registration: 62-pd-vs
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Woonplaats: Boskoop
Gegeven waarderingen: 11 keren
Ontvangen waarderingen: 24 keren
Contacteer:

Quickpoint Bleiswijk - Op bezoek bij Schumi

Bericht door jeroen180 »

Hi All,

Als trotse eigenaar ben ik voorbereid via dit forum op nalooppunten van de abarth. Daarnaast moest deze nog even uitgelezen. Dit heb ik bij een van onze "quickpoints" gedaan in bleiswijk. Aangezien ik uit rotterdam naar boskoop rij kom ik er praktisch langs.

We hebben de algemene staat van mijn nieuwe aankoop bekeken en de auto uitgelezen op alle ECU's. Er stonden nog veel oude fouten in en deze gewist en opnieuw uitgelezen. Daarnaast hebben we de geschiedenis van de auto doorgenomen. Gelukkig was schumi erg te spreken over de compleetheid omdat meeste autos niet Radio/mororcode worden geleverd. Ook zijn we tot de ontdekking gekomen dat de Distri-set onlangs is vervangen. Ook zagen we dat de selespeedpomp twv 800 euro was vervangen.

Schumi heeft daarna mijn Selespeed ontlucht en opnieuw ingeleerd. Tot slot hebben we een proefrit gemaakt en heeft schumi me geleerd hoe je in een Abarth rijd.

Tot slot zijn we erachter gekomen dat sommige autos over zitvlakverwarming beschikken. Deze zit met een klein knopje aan de onderrechterkant van je stoel. Mits aanwezig.

Conclusie:
Al met al leuk schumi weer gezien te hebben en daaruit veel kennis opgedaan. De quickpoints met volledig vrijwillige inzet houden de rijdende Abarth auto's gezond. Mijn dank is groot en zal een weer een donatie leveren zodat we deze quickpoints en website onze vierwielers met proffesionele kennis blijven rijden.
Deze gebruikers waarderen jeroen180 voor dit bericht (totaal 5):
cees26 (za mar 14, 2015 8:47 pm) • dennis12354 (zo mar 15, 2015 9:04 am) • Pulito (zo mar 15, 2015 11:04 am) • Basie (wo mar 18, 2015 10:43 pm) • longtimeago (vr mar 20, 2015 11:14 am)
Waardering: 71.43%

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast