[GESLOTEN] Problemen met 2 din radio inbouwen ipv de standaard radio

Alles over In-Car-Entertainment (audio/video)
Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Problemen met 2 din radio inbouwen ipv de standaard radio

Bericht door Dee01 »

Stefan ariesen schreef:Je hebt gewoon veloopjes daar voor niks knippen en plakken en cambus heb je niet nodig dus daar hoef je ook niks aan te Doen levert ook geen storingen op
Yep... het word knippen, radio heeft een "speciale" stekker met allemaal losse eindjes (zelfs alle speakers moeten geknipt :o)
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
Stringelax
Beginner
Beginner
Berichten: 14
Lid geworden op: do apr 03, 2014 11:57 am
Registration: 26-PS-PZ
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active Plus
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Re: Problemen met 2 din radio inbouwen ipv de standaard radio

Bericht door Stringelax »

Ik ben me momenteel hierin ook aan het verdiepen. Een JVC radio inbouwen, mijn originele heeft het begeven met veel stank overigens.
Waar ik al achter ben gekomen (bij een JVC radio) dat A7 (rood) van de auto naar A4 (geel) van de radio verbonden moet worden. A7 is namelijk bij de Stilo de constante + voeding. JVC heeft hiervoor speciaal beiden draden (A4 & A7) voorzien van pluggen om het omsteken te vergemakkelijken. A4 is bij de Stilo niet aangesloten in de stekker. Op de rode (A7) van de radio moet dus de geschakelde +voeding komen.

@Stefan Ariesen.
Verloopjes gaan niet helpen, de kabelboom van de Stilo voorziet (bij mij althans) niet in een geschakelde +voeding. Die zal dus apart aangelegd moeten worden.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten