Tussenstand met de fiat stilo abarth 5M

In dit topic stel je jezelf en je Stilo (met foto) voor (na registratie heb je automatisch toegang tot het complete forum)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mjonker
Beginner
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: za mei 14, 2016 2:31 pm
Registration: 03-pf-vv
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M17
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Ermelo
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 3 keren
Contacteer:

Tussenstand met de fiat stilo abarth 5M

Bericht door Mjonker »

Hallo iedereen met een stilo, ik ben Michel, woon in ermelo, ben nu 2 jaar eigenaar van me fiat stilo abarth 5M, en wanneer ik tijd heb om een stukje te rijden is het vaak vol gas als die warm is en te laten zien wat een abarth kan.
Heb xenon laten inbouwen, bougies vervangen(het blok was wel toe aan nieuwe)
Kleppendekselpakking vervangen en 2 bobine's.
Remschijven voor en achter vervangen +blokken.
Schokdempers achter zodat ze iets stugger zijn + andere veren voor zodat die iets lager is aan de voorkant.
+ alle zekeringen in de auto, veel waren een beetje zwart uitgeslagen na al die jaren.
Ben bij Wim Prins in nunspeet geweest voor een service beurt(woon in Ermelo en kwam er al jaren met de 6 alfa's die ik heb gereden) ze hebben er selenia racing oil in gegooid en de stilo rijd stukken beter. 10w/60 volgens mij, zou ik even moeten checken op het factuur!!!!
Heb een starre novitec luchtaanvoerpijp aangebracht inplaats van de rubberen pijp. + groot filter :) fluiten wil die wel als je vol gas gaat. En je merkt meer lucht is meer power.
Er zit een mooi motorgeluid in de stilo abarth. Kan er er elke keer weer van genieten, de keren dat ik er mee rij, helaas niet genoeg. Ik zal nog even wat foto's posten morgen. Mvg Michel

Gebruikersavatar
@N@ND@B@RTH
Goeroe
Goeroe
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 1951
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:32 pm
Registration: 41-JR-BJ
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: São Paulo, Brasil
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren
Contacteer:

Re: Tussenstand met de fiat stilo abarth 5M

Bericht door @N@ND@B@RTH »

Welkom bij de Fiatstiloclub en heel veel plezier op het forum :thumbup:
===========>STILO ABARTH 2.4 20V TUNED BY MCC SPORT AND UNLIMITED TUNING<==========

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten