Nieuwe lid bij FSC

In dit topic stel je jezelf en je Stilo (met foto) voor (na registratie heb je automatisch toegang tot het complete forum)
Plaats reactie
Karim
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Nieuwe lid bij FSC

Bericht door Karim »

Beste FSC leden,
Ik ben Karim 36 jaar oud, kom uit Den Haag en sinds kort eigenaar van een Stilo 1.6 2003 (192).
Ik ben een beetje technisch ingesteld en kan sommige niet te groot autoproblemen zelf oplossen. Graag wil ik meer van jullie leren om deze kennis te overnemen.
Binnenkort wil een bezoekje aan een van de FSC quick point’s brengen om mijn wagen te laten uitlezen ivm met een paar kleine elektronische storingen. Mijn volgende project is de ECU te verplaatsen of misschien een rubber vinden die ik onderaan kan plaatsen en zo blijft toch de ECU mooi op zijn plaats.

Mocht ik wat voor jullie kunnen betekenen dan hoor ik het wel.

Groetjes ,


Karim

RobertStilo16v
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 779
Lid geworden op: do aug 31, 2017 12:25 am
Registration: J-000-RP
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Renkum (GLD)
Gegeven waarderingen: 108 keren
Ontvangen waarderingen: 111 keren
Contacteer:

Re: Nieuwe lid bij FSC

Bericht door RobertStilo16v »

Karim Welkom bij de groeiende forum en Club... :thumbup:

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Nieuwe lid bij FSC

Bericht door Schumi »

Hoi Karim,

Welkom bij de FSC :thumbup: wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben,surf rustig rond op het forum en ontdek wat het voor jou en je Stilo 1.6 allemaal kan betekenen.

Wij hopen dan ook je snel eens te ontmoeten op een van onze gezellige meetings en/of bijeenkomsten...
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
Reind67
Senior
Senior
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 19, 2013 8:51 pm
Registration: RK-139-X
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Dynamic
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Woonplaats: Dronten - Flevoland
Gegeven waarderingen: 367 keren
Ontvangen waarderingen: 95 keren
Contacteer:

Re: Nieuwe lid bij FSC

Bericht door Reind67 »

Hoi Karim,
Welkom bij onze gezellige Fiat Stilo club.
Goed idee om eens bij een quickpoint langs te gaan, wellicht steek je ook daar weer wat op !
En krijg je nog goede tips erbij.
Mogen we nog een foto verwachten van jouw Stilo?
Van Ritmo tot Stilo.... nu opnieuw de Dobló, al 30 jaar FIAT.
Fiat Dobló 1.4-16v / 110pk tuned by Unlimited Tuning, fitted with K&N air intake... 8-)

Karim
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Nieuwe lid bij FSC

Bericht door Karim »

Hartelijk dank voor de warme welkom heren.
Ik zal zeker binnenkomst eens bij de quickpoint langs gaan voor een scan want ik vermoet dat mij ECU niet goed functioneerd en dat is te verwachten van een 1.6 2003. Ik kijk vooruit naar een meeting en hopelijk kunnen we van elkaar iets nieuws leren. Ik trouwen veel op dit forum gelezen over verschilden onderwerpen maar voornamelijk over electronica want dat is blijkbaar de boosdoener bij de Stilo’s. Maargoed Schumi, Robert en Reind bedank voor alle steun en tips die op de forum zijn :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Karim
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Nieuwe lid bij FSC

Bericht door Karim »

Dit zijn de fotos van de dealer nog maar zijn wel goed. Deze week ga ik 4 nieuwe schokdemper monteren want de auto zweef op de weg en heeft geen goede weg liggen op de snelweg. Over de hoogte van de veren ben ik tot nu toe tevreden. Vind wel jammer dat ik officieel niet op de weg mag sleutelen hoewel ik alle veiligheids/milieu voorschriften respecteer. Maargoed het word waarschijnlijk een DHZ garage huren.

Afbeelding
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Karim voor dit bericht (totaal 2):
marcel-abarth (do feb 14, 2019 1:10 am) • Reind67 (do mar 21, 2019 6:23 pm)
Waardering: 28.57%

Gebruikersavatar
Moreno83
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 439
Lid geworden op: wo aug 15, 2018 9:51 pm
Registration: 50-PT-RJ
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Enschede
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren
Contacteer:

Re: Nieuwe lid bij FSC

Bericht door Moreno83 »

Karim schreef:Dit zijn de fotos van de dealer nog maar zijn wel goed. Deze week ga ik 4 nieuwe schokdemper monteren want de auto zweef op de weg en heeft geen goede weg liggen op de snelweg. Over de hoogte van de veren ben ik tot nu toe tevreden. Vind wel jammer dat ik officieel niet op de weg mag sleutelen hoewel ik alle veiligheids/milieu voorschriften respecteer. Maargoed het word waarschijnlijk een DHZ garage huren.

Afbeelding
Afbeelding

Mooie auto hoor!! Ik heb ook een 5 deurs en ook bij deze vind ik de achterkant het net niet ...... zo jammer dat ze die niet sportiever hebben gemaakt!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten