Eindelijk bij de club!

In dit topic stel je jezelf en je Stilo (met foto) voor (na registratie heb je automatisch toegang tot het complete forum)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MagicM&M
Beginner
Beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: za sep 21, 2019 9:32 am
Registration: 45lzvn
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Leiderdorp
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Eindelijk bij de club!

Bericht door MagicM&M »

Beste Leden,

Sinds een aantal jaren rijdt ik met veel plezier Stilo's. Ik heb dit forum vaker geraadpleegd n.a.v. wat mankementjes, maar nooit lid geworden. Uiteindelijk ben ik toch wijs geworden en de stap genomen om me bij de club te voegen! ik zal me hieronder even voorstellen.

Ik ben Maarten en woon in Leiderdorp. Mijn eerste ervaring met Stilo was de auto van mijn ouders. Een nagelnieuwe 3 deurs 1.8 dynamic. Destijds was ik te jong om zelf in te rijden, maar meerijden was altijd erg prettig in deze auto. Een jaar of 8 geleden kocht ik mijn eerste eigen Stilo 3 deurs 1.6. Daar ging of was de koppakking al snel van stuk. Die heb ik zelf vervangen en daarna nog jaren met plezier in deze auto gereden. Ik heb weliswaar MES aangeschaft om zo nu en dan wat elektronische fouten op te sporen en op te lossen. Tussendoor nog een koppeling vervangen en een week later stierf de ECU.....

Daarna heb ik mijn tweede Stilo aangeschaft en op moment van schrijven staat de teller op 6 of 7 volgens mij. Ik heb nog nooit een Stilo verkocht, ik heb ze allemaal gesloopt in mijn hobby loods en de onderdelen op de plank gelegd of verkocht.

Mijn meest recente aankoop is een 2.4 3 deurs abarth. Dat is mijn eerste Abarth. Wat een beest! Gekocht met een mankement aan de Selespeed, dus een leuk project voor de komende tijd!

Groeten Maarten.

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Eindelijk bij de club!

Bericht door Schumi »

Hoi Maarten,

Welkom bij de FSC :thumbup: wij hopen dat je er veel plezier van mag hebben,surf rustig rond op het forum en ontdek wat het voor jou en je Stilo Abarth 2.4 allemaal kan betekenen.

Wij hopen dan ook je snel eens te ontmoeten op een van onze gezellige meetings en/of bijeenkomsten :thumbup:
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

RobertStilo16v
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 779
Lid geworden op: do aug 31, 2017 12:25 am
Registration: J-000-RP
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Renkum (GLD)
Gegeven waarderingen: 108 keren
Ontvangen waarderingen: 111 keren
Contacteer:

Re: Eindelijk bij de club!

Bericht door RobertStilo16v »

Welkom bij de FSC
Maarten eindelijk goede keuze gedaan

We hebben al via andere weg contact gehad voor donor onderdelen

Veel club en rij plezier

Gebruikersavatar
MagicM&M
Beginner
Beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: za sep 21, 2019 9:32 am
Registration: 45lzvn
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Leiderdorp
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: Eindelijk bij de club!

Bericht door MagicM&M »

@Schumi
Dank voor het warme welkom. Mocht de Abarth straatwaardig zijn dan kom ik eens op een meeting. Zo niet dan heb ik ook nog een MW als alternatief :o

@Robert
Leuk dat je me nog kent. Het is best alweer een tijdje geleden dat we elkaar troffen. Wie weet zien we elkaar weer eens!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten