[GESLOTEN] Stilo Melinda

Hier kun je een eigen topic maken voor je Stilo.
MelindaB
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Stilo Melinda

Bericht door MelindaB »

Puur financiële redenen :/ door de koppakking gelijk blut. Had zelfs nog gespaard.

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Stilo Melinda

Bericht door Dee01 »

Kl*ten zeg :(, kan soms flink tegen zitten met auto's

Maar heb je geen high coolant failure melding gehad dan?, dat de temp meter hoger dan het midden komt + een rood lampje?

Ik ben laatst op de A2 ook mn kvs leeg gehad en ik kreeg daar een melding van, bij mij is de koppaking (echt god zij dank!!!) Nog goed
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

MelindaB
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Stilo Melinda

Bericht door MelindaB »

De temp is nooit te hoog geweest dus heb geen meldingen gehad. Toen ik het opmerkte was er 1.5L uit gelopen (denk op de 400klm).
Dus opzich valt het nog mee met de snelheid dat het er uit loopt.

Ik houd, sinds mijn vorige auto zichzelf bijna opblies door een stukje metaal tussen de ventilatie te doen vallen, de kvs temp goed in de gaten. Die auto (renault clio) had een korte zelfmoord beiging.
de stilo nooit te heet geweest, gelukkig.

MelindaB
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Stilo Melinda

Bericht door MelindaB »

update

Auto is mooi door de apk.

Enige puntje was dat een knipperligt wit straalt in plaats van oranje.
Betekend dus al dat de vorige garage nep-apk keurde want ik heb nooit aan die lampjes gezeten. Weet ik ook waar ik voortaan niet naartoe moet gaan haha.

Daarnaast had ik zelf nog dingen aan gegeven die gedaan moesten worden, zoals de dynamo, thermostaat en airco-check.
Goed dat ik dat aangaf, want ze hebben nou ook eindelijk gevonden waar de koelvloeistof naartoe verdwijnt... de radiateur is lek, dus die ook gelijk maar doen, samen met de lekkende airco leiding.

In totaal worden er 9 dingen gedaan, waarvan 1 apk punt en 1 boutje dat los zat bij het linker wiel.
De overige 7 dingen moeten echt wel gedaan worden anders kan de auto binnen een jaar weg.
Wel weer ff dokken, maar ik had al gerekend op het bedrag dat ze me rekenen, en krijg voor dat geld meer gedaan dan ik zelf had gevraagd (9 in plaats van 3).

Of te wel, ik ben top tevreden met deze garage! :thumbup: :thumbup:
(Koopman Immink in Heerhugowaard Noord-holland voor de mensen die in de buurt wonen)
Nou nog ff wachten en zien welke leenauto ik mee krijg.

Ik was vergeten aan te geven dat ik een leenauto moest hebben, dus werd als echt goede service naar huis gebracht in een heuse splinternieuwe Toyota C-HR.
Die wil ik wel als leen auto, voor het bedrag dat ik ff moet neerleggen voor deze reparaties......
ja, vind ik een top idee. Haha :lol: :lol: :lol:

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten