Afgelopen maandag de pech weer flink te pakken
Mijn dag begon met een high coolant failure melding en zo snel als ik het zag... zo snel stond ik (GELUKKIG!) Op de vluchtstrook.
Even vlug onder mn kap gekeken en inderdaad, 0 koelvloeistof, had nog een fles bij me en zohard als ik het erin gooide... zo hard kwam het er helaas ook weer uit.. na een hoop gebel, geregel en wat geduld mn wagen voor een leuke prijs laten transporteren naar een garage vlakbij het werk
Kreeg in 1e instantie te horen dat hij wegens carnaval weinig personeel beschikbaar had, kon wel tot woensdag of donderdag duren...
Slechts 3 uur verder werd ik al gebeld dat mijn auto llaar stond en dat ik hem op kon komen halen
Bij de vraag watber nou precies was werd een vaag verhaaltje verteld over dingetjes met een slang eromheen, volgens hem (de verkoper) kon ik hier gewoon voor lange tijd mee rijden...
Werd me ook even verteld dat ik 96 euros af mag rekenen, ik werd hier al een beetje boos om want dat is belachelijk veel voor een bagger knutselwerkje...
Toen ik eenmaal daar waa ben ik naar de monteur gegaan om even verder in te gaan over het telefoontje van de verkoper en om even de reparatie te bespreken, ik vroeg nu aan hem hoelang ik ermee kon rijden maar hij vertelde me dat ik op korte term het originele onderdeeltje erop moest gaan zetten, hij kon me niet eeens een schatting geven over hoelang het zou blijven zitten
Ik ging nu niet meer akkoord met het bedrag van 96eurotjes en na een korte woordenwisseling werd ik doorverwezen naar de verkoper want die zou wel even uitleggen hoe de factuur werkte.
Ook heb heb ik uitgelegd dat ik er niet mee akkoord ging ennook waarom, krijg hierop vage smoesjes zoals we hebben een uurloon van 85euro dus daar zit je zo aan. Ook hier een kleine woordenwisseling gehad
Om het niet teveel te laten escaleren (voor mijn eigen bestwil) heb ik besloten te betalen en te gaan
Thuis gekomen ben ik even opzoek gegaan naar wat er nu precies loos was en hoe ik dit op ga lossen..
Wat blijkt nou... zelfs mn neefje van 2 kan deze klus klaren, het gaat enkel om een plastic plugje die je erin draait
Overigens hebben ze dit ook niet overlegd
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben een plastic plugje verloren, omdat ik niet anders kon heb ik hem naar een garage laten brengen vervolgens staat hij voor de deur en kan ik er nog niets mee, de monteur heeft gezegd dat hij niet weet hoelang het blijft zitten. Ik dus ook niet... weet jij het?
Had ik mn auto dan niet gewoon beter door de ambulance thuis kunnen laten brengen....
Inmiddels loopt er contact met hoofdkantoor, ik heb ze even duidelijk gemaakt wat de situatie is en hoe ik daarover denk daarnaast heb ik ze een verzoek gedaan het gehele bedrag retour op mijn rekening wil, mijn bezoek aan de garage heeft mijn probleem niet verholpen maar alleen verplaatst, daarnaast moet ik dabkzij hun naast hun factuur ook nog eens flappen tellen om het vervolgens alsnog gerepareerd te krijgen...ik had de ambulance echt naar mijnn huis moeten laten rijden... dan had ik hetzelfde probleem alleen dan 96 euro rijker
Ik ben helemaal klaar met criminelen zoals hun, als het hoofdkantoor niets kan betekenen ga ik de situatie bij een jurist voorleggen en als dat niet mag baten bezoek ik nogmaals de garage en ga ik opnieuw verhaal halen.. ditmaal met een video opname en dan gaat het iig de social media in
Er is inmiddels contact geweest met kaasjager en ja hoor hij had het betreffende onderdeeltje nog liggen dus die komt eraan!, top mike!!
Hier nog even foto van hun knutselwerkje en het onderdeeltje zelf (het gaat om unltuchtings dopje van radiator)
Whaaaaaaattttttt...... waar heb ik 96 eurie voor betaald dan??????
Ik heb er niet om gelogen toch?, dat mn kleine neefje van 2 dit gewoon ff fixt...
Ik moet echt gaan zorgen dat ik meer over auto's weet ik heb het echt helemaal gehad met die garages.....
Ik heb het hier over de profile & tyrecenter te boxtel
Wel zeg ik hierbij dat de profile vestiging in s'hertogenbosch zoals ik altijd hoor van mensen weer service van topklasse gegeven.. ik ben naar hun gegaan voor een second opinion.. hoewel alle profile's los staan van elkaar hebben zij het voor mij wel allemaal even bekeken wat de situatie was en zijn van mening dat ik teveel heb moeten betalen, ook willen zij zo nodig deze verklaring bevestigen bij hoofdkantoor (als ze mijn mail serieus genomen hebben gaan ze zekers contact opnemen want ook hoofdkantoor weet dat ik op andere vestiging ben geweest) dus dat vind ik dan wel weer tof van de profile den bosch
verder word het even afwachten tot ik post van mike heb en dan fix ik het even, tot die tijd word het een beetje ronmelen met vervoer naar werk maar dat komt goed..
Inmiddels heb ik een leesbevestiging gekregen van hoofdkantoor, zij gaan komende dagen contact opnemen met filiaat boxtel..
Heel leuk en aardig maar ik hou eraan vast dat ik mijn geld iig terug wil, ze hoeven nu echt niet meer te zeggen breng maar terug en we vervangen het met het juiste onderdeeltje wan dan heb ik 2 dingen voor hem 1 je bent een mf kl@#tzak en 2 jij heb geen verstand van autos AFBLIJVEN MET JE TENGELS!!
Ik hou jullie op de hoogte en ik zal jullie vast verklappen... ik ben niet op mijn mondje gevallen en het laatste woord is hier nog niet over uitgesproken