Dee01's stilo

Hier kun je een eigen topic maken voor je Stilo.
Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Dee01's stilo

Bericht door Dee01 »

Foto's aanschaf april 2016
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Binnenkort meer info en foto's :)

Grtzzz
Laatst gewijzigd door Gagen op do mar 22, 2018 11:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht (totaal 3):
Astrid1987 (za nov 12, 2016 7:18 pm) • Nutter (zo feb 26, 2017 8:18 pm) • PeterBlonk (do aug 30, 2018 11:38 pm)
Waardering: 42.86%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Dee01's stilo

Bericht door Dee01 »

Maar even een update
-
Kort na de aankoop in de binnenverlichting stuk gegaan (blauwe led tube), nieuwe strip besteld, en tube weer van vers blauw licht voorzien, moet er binnenkort nog even aan prutsen want zit er niet goed meer in :(
-
Al snel was er een hi/low converter onderweg om een lekker audio setje aan te sluiten, eenmaal binnen lag de muziek er in no time in (hier komt nog een how to van)
-
2 maandjes later stond hij bij de garage, betrefde een tikkend geluidje onder de motorkap
Bleek de spanrol te zijn, distributie was ook aan vervanging toe, waterpomp om een of andere reden niet vervangen...
-
Samen met astrid van dit forum een mooi setje stickers besteld + allerlij toebehoren:D
(Tot op heden nog niet compleet)
-
Hi/low converter stuk gegaan *zucht*, besloten geen nieuwe te bestellen maar wegens een gebrek aan luxe op de standaard radio een nieuwe radio te bestellen, 1 met sdkaart, bluetooth, usb, heel de reutemeteut erop en eraan, jawel het is een android radio geworden
-
Radio binnengekomen en vervangen (komt how to van), was tog nog wel even gepuzzel, radio is zonder iso verloopje gekomen dus omdat ik zo geduldig kan zijn ben ik met een kwaaie kop en een kniptang naar de auto gegaan en ja hoor, een klein uurtje laten kon ik weer knallen met die muziek :D
Auto weer even opgeruimd en toen het radioframe erop zetten.... ehmmm nee die moet ik schijnbaar eerst aan passen -.-
-
Even een offerte van 1300euries betreft apk keuring..., kwam al snel in contact met kaasjager, due heeft voor 300euro minder(en meer onderdelen dan offerte vervangen) de auto toch goedgekeurd gekregen
-
Vandaag dan tog maar even naar het frame van de radio gekeken en besloten deze maar even aan te passen(komt how to van)
Ben opzig wel blij met het resultaat maar ga tog kijken om hem nog iets beter af te werken
-
Wat ik nog wil doen:
Andere einddemper
Nieuwe kofferbakverlichting
Nieuw composetje voorin
Andere naafdoppen
Achteruitrijcamera + 2e display aansluiten(staat voor dit weekend in de planning
Bumpercamera voorkant
En nog wat kleine dingen
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht:
Astrid1987 (di feb 14, 2017 4:15 pm)
Waardering: 14.29%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Dee01

Bericht door Dee01 »

En hier natuurlijk het resultaat van het frame
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht (totaal 2):
Astrid1987 (di feb 14, 2017 4:15 pm) • NickKolen (wo feb 15, 2017 10:04 pm)
Waardering: 28.57%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Dee01's stilo

Bericht door Dee01 »

Comming soon :D:D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

vorrig weekend helaas zo ziek als een hond, het kabelboompje van cam en display liggen inmiddels wel al aangelegd+ weggewerkt
dit weekend helaas een druk schema, maar we zullen zien.. of ik het ga redden of niet :angel: :angel:
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht (totaal 2):
Astrid1987 (zo feb 19, 2017 10:16 am) • Latesjeng (ma sep 24, 2018 10:24 pm)
Waardering: 28.57%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Dee01's stilo

Bericht door Dee01 »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:twisted: -Zombie-Outbreak-Response-Team :twisted:
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht:
Astrid1987 (zo feb 19, 2017 10:17 am)
Waardering: 14.29%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

MelindaB
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Dee01's stilo

Bericht door MelindaB »

Haha mooi hoor! Succes dit weekend, gaat je vast lukken!

Greetz, Melinda!
Deze gebruikers waarderen MelindaB voor dit bericht:
Astrid1987 (zo feb 19, 2017 10:17 am)
Waardering: 14.29%

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Dee01's stilo

Bericht door Dee01 »

zojuist de laatste paar kabeltjes bewerkt / aangebracht, alles is nu mooi precies op lengte en op 1 stekker na alles precies op maat en zonder al die dikke *** stekkertjes, als het goed is heb ik voor vanavond een binnenplek geregeld duss..... vanavond werkt de achteruitrij camera:D, het enige wat ik dan nog moet doen is snel en diode op de achteruitrij verlichting maken en dan kan ik het display ook handmatig aanzetten zodat ik het schermmpje ook voor mijn radio kan gebruiken :D
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht:
Astrid1987 (zo feb 19, 2017 10:17 am)
Waardering: 14.29%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Dee01

Bericht door Dee01 »

Tis vandaag wel en beetje laat geworden maar het zit en werkt!

Afbeelding

Als het goed is heb ik morgen de diode die ik zoek en dan kan ik hem aan de radio linken (h)
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht (totaal 2):
Astrid1987 (zo feb 19, 2017 10:17 am) • Nutter (vr mar 10, 2017 6:17 pm)
Waardering: 28.57%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Dee01

Bericht door Dee01 »

Vandaag de laatste test gedaan en laatste kabeltjes op maat gemaakt en aangesloten :D
Display is nu zonder de camera handmatig in te schakelen voor een andere video input :clap:
Afbeelding
Afbeelding
Interieur zit weer netjes op zn plekkie, dorpels zitten weer op hun plekkie, alle kabels onder het dashbord kastje weer netjes weg :D
Morgen nog even de kabels in de kofferbak even netjes maken en dan is het klaar :D
Morgen misschien foto van het resultaat
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht (totaal 2):
japioo (zo feb 26, 2017 5:31 pm) • Astrid1987 (zo feb 26, 2017 11:59 pm)
Waardering: 28.57%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Dee01

Bericht door Dee01 »

Afgelopen maandag de pech weer flink te pakken

Mijn dag begon met een high coolant failure melding en zo snel als ik het zag... zo snel stond ik (GELUKKIG!) Op de vluchtstrook.

Even vlug onder mn kap gekeken en inderdaad, 0 koelvloeistof, had nog een fles bij me en zohard als ik het erin gooide... zo hard kwam het er helaas ook weer uit.. na een hoop gebel, geregel en wat geduld mn wagen voor een leuke prijs laten transporteren naar een garage vlakbij het werk

Kreeg in 1e instantie te horen dat hij wegens carnaval weinig personeel beschikbaar had, kon wel tot woensdag of donderdag duren...

Slechts 3 uur verder werd ik al gebeld dat mijn auto llaar stond en dat ik hem op kon komen halen

Bij de vraag watber nou precies was werd een vaag verhaaltje verteld over dingetjes met een slang eromheen, volgens hem (de verkoper) kon ik hier gewoon voor lange tijd mee rijden...

Werd me ook even verteld dat ik 96 euros af mag rekenen, ik werd hier al een beetje boos om want dat is belachelijk veel voor een bagger knutselwerkje...

Toen ik eenmaal daar waa ben ik naar de monteur gegaan om even verder in te gaan over het telefoontje van de verkoper en om even de reparatie te bespreken, ik vroeg nu aan hem hoelang ik ermee kon rijden maar hij vertelde me dat ik op korte term het originele onderdeeltje erop moest gaan zetten, hij kon me niet eeens een schatting geven over hoelang het zou blijven zitten

Ik ging nu niet meer akkoord met het bedrag van 96eurotjes en na een korte woordenwisseling werd ik doorverwezen naar de verkoper want die zou wel even uitleggen hoe de factuur werkte.

Ook heb heb ik uitgelegd dat ik er niet mee akkoord ging ennook waarom, krijg hierop vage smoesjes zoals we hebben een uurloon van 85euro dus daar zit je zo aan. Ook hier een kleine woordenwisseling gehad
Om het niet teveel te laten escaleren (voor mijn eigen bestwil) heb ik besloten te betalen en te gaan

Thuis gekomen ben ik even opzoek gegaan naar wat er nu precies loos was en hoe ik dit op ga lossen..

Wat blijkt nou... zelfs mn neefje van 2 kan deze klus klaren, het gaat enkel om een plastic plugje die je erin draait

Overigens hebben ze dit ook niet overlegd

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben een plastic plugje verloren, omdat ik niet anders kon heb ik hem naar een garage laten brengen vervolgens staat hij voor de deur en kan ik er nog niets mee, de monteur heeft gezegd dat hij niet weet hoelang het blijft zitten. Ik dus ook niet... weet jij het?

Had ik mn auto dan niet gewoon beter door de ambulance thuis kunnen laten brengen....


Inmiddels loopt er contact met hoofdkantoor, ik heb ze even duidelijk gemaakt wat de situatie is en hoe ik daarover denk daarnaast heb ik ze een verzoek gedaan het gehele bedrag retour op mijn rekening wil, mijn bezoek aan de garage heeft mijn probleem niet verholpen maar alleen verplaatst, daarnaast moet ik dabkzij hun naast hun factuur ook nog eens flappen tellen om het vervolgens alsnog gerepareerd te krijgen...ik had de ambulance echt naar mijnn huis moeten laten rijden... dan had ik hetzelfde probleem alleen dan 96 euro rijker

Ik ben helemaal klaar met criminelen zoals hun, als het hoofdkantoor niets kan betekenen ga ik de situatie bij een jurist voorleggen en als dat niet mag baten bezoek ik nogmaals de garage en ga ik opnieuw verhaal halen.. ditmaal met een video opname en dan gaat het iig de social media in

Er is inmiddels contact geweest met kaasjager en ja hoor hij had het betreffende onderdeeltje nog liggen dus die komt eraan!, top mike!!

Hier nog even foto van hun knutselwerkje en het onderdeeltje zelf (het gaat om unltuchtings dopje van radiator)
Afbeelding
Whaaaaaaattttttt...... waar heb ik 96 eurie voor betaald dan??????

Afbeelding
Ik heb er niet om gelogen toch?, dat mn kleine neefje van 2 dit gewoon ff fixt...

Ik moet echt gaan zorgen dat ik meer over auto's weet ik heb het echt helemaal gehad met die garages.....

Ik heb het hier over de profile & tyrecenter te boxtel

Wel zeg ik hierbij dat de profile vestiging in s'hertogenbosch zoals ik altijd hoor van mensen weer service van topklasse gegeven.. ik ben naar hun gegaan voor een second opinion.. hoewel alle profile's los staan van elkaar hebben zij het voor mij wel allemaal even bekeken wat de situatie was en zijn van mening dat ik teveel heb moeten betalen, ook willen zij zo nodig deze verklaring bevestigen bij hoofdkantoor (als ze mijn mail serieus genomen hebben gaan ze zekers contact opnemen want ook hoofdkantoor weet dat ik op andere vestiging ben geweest) dus dat vind ik dan wel weer tof van de profile den bosch

verder word het even afwachten tot ik post van mike heb en dan fix ik het even, tot die tijd word het een beetje ronmelen met vervoer naar werk maar dat komt goed..

Inmiddels heb ik een leesbevestiging gekregen van hoofdkantoor, zij gaan komende dagen contact opnemen met filiaat boxtel..

Heel leuk en aardig maar ik hou eraan vast dat ik mijn geld iig terug wil, ze hoeven nu echt niet meer te zeggen breng maar terug en we vervangen het met het juiste onderdeeltje wan dan heb ik 2 dingen voor hem 1 je bent een mf kl@#tzak en 2 jij heb geen verstand van autos AFBLIJVEN MET JE TENGELS!!

Ik hou jullie op de hoogte en ik zal jullie vast verklappen... ik ben niet op mijn mondje gevallen en het laatste woord is hier nog niet over uitgesproken :)
Deze gebruikers waarderen Dee01 voor dit bericht (totaal 2):
Nutter (vr mar 10, 2017 6:17 pm) • Astrid1987 (za aug 25, 2018 11:49 pm)
Waardering: 28.57%
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten