Abarth van Ali :)

Hier kun je een eigen topic maken voor je Stilo.
Gebruikersavatar
Alic
Beginner
Beginner
Berichten: 22
Lid geworden op: di aug 02, 2016 12:11 am
Registration: 24PLPL
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth 5M
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Hengelo
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Abarth van Ali :)

Bericht door Alic »

Hallo Allemaal,,

Ik ben al tijdje hier op forum en heb inmiddels al enkele maanden mijn Abarth,

Ik dacht wil nog even met jullie delen hoe het tot nu toe gaat en wat ik van me auto vind en mijn plannen zijn.

Om te beginnen, de auto rijdt en schakelt nog perfect ben er heel blij mee, dat ook omdat ik veel slechte verhalen hoorde en was al best bang in het begin dat ik veel problemen zou hebben.

Heb de auto gekocht bij 137dkm en heb inmiddels 146dkm dus bijna 10dkm gereden.

Auto moest in begin gelijk gekeurd worden voor apk, ik heb wel een foutmelding op display dat is me asr lampje is aan en geeft een abs sensor storing. bij garage bleek dus dat mijn achterste wiellager ook niet goed is dus heb ik die laten vervangen en laten uitlezen. meldingen gingen weg apk gekeurd en 3 dagen na de keuring kwam er plotseling de melding weer op display. ik rij er wel gewoon mee maar nog niet even gekeken wat de probleem zou kunnen zijn,

Mijn selespeed schakelt gewoon zoals het moet kan zelf goed schakelen alles werkt perfect en ook in de auto stand geen problemen,,(wil wel even de olie verversen )
verder had ik in begin problemen met mijn connect nav want wat in me auto zat was kapot kreeg geen beeld en helemaal geen reactie lampjes gingen wel aan, ik ben toen naar een garage geweest 60km rijden vanuit hengelo, daar hadden ze een connect nav, die gekocht voor 50 euro, gelijk aangesloten bij hun op terrein had mijn oude al gedemonteerd voordat ik erheen ging, en alles deed het ik naar binnen om te betalen, en dan weer na auto om te vertrekken en dan start je de auto en kreeg ik dus mastercode melding, ben ik weer naar binnen gegaan en uitgelegd en hun hadden geen code ik had ook toen paar keer op forum gevraagd hoe ik aan code zou kunenn komen, uiteindeijk in me auto was er al een firmware cd ik dacht even proberen wat er gebeurd, cd erin opnieuw aan en uit ging die updaten. en goed nieuws vroeg niet meer om een code, wat ik nog graag wou is een cd wisselaar, en die heb ik gevonden via forum hier, een van de leden heeft netjes verpakt en gestuurd naar mij ook aangesloten en heb dus nu ook cd wisselaar alles mooi orgineel,

hieronder even wat ik nog wil doen aan me auto

Onderhoud olie en filters
andere eindemper(remus of iets anders)
velgen spuiten in zwart
hid projectors aansluiten op koplampen met xenon
panaroma dak repareren

weten jullie nog een goede garage waar ik terecht kan met mijn abarth

Bedankt

groetjes Ali
Abart Cetin

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten