DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Hier kun je een eigen topic maken voor je Stilo.
Gebruikersavatar
Rogerilo
Beginner
Beginner
Berichten: 80
Lid geworden op: di nov 14, 2017 11:37 pm
Registration: 13-SP-VB
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Haaksbergen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 5 keren
Contacteer:

DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door Rogerilo »

Hallo allen,

Eindelijk mag ik los over wat ik van mijn Stilo heb gemaakt!
Ik heb deze beauty al bijna twee jaar. Toen ik de auto kocht had ik een aantal kleine plannen om het interieur wat op te leuken... Echter toen ik begon met 'opleuken', liep het al snel uit de hand naar volledig personaliseren, en is mijn Stilo echt mijn hobby geworden en is een voorliefde ontstaan voor Italiaanse flair! Nu bijna twee jaar later kan ik zeggen dat mijn auto echt af is en zou ik het geheel graag aan jullie laten zien en commentaar bij geven. Zoals gezegd heeft dit project dus zo'n twee jaar geduurd. Had natuurlijk wel sneller gekund, maar ik ben zelf niet zo handig en laat veel doen door anderen, waardoor ik deels afhankelijk ben van de tijd van een ander. Ik heb in ieder geval alles zelf uitgedacht!

De Stilo is een tijdloze auto en erg ondergewaardeerd vind ik. Het voordeel is dat hij daarom dus goedkoop is in de aanschaf en dat je veel waar krijgt voor je geld. Hierdoor vond ik het ook wel waard om er extra geld in te steken en was mijn doel om de auto zo te maken alsof hij in 2018 nog als nieuwe hatchback verkocht zou kunnen worden! Ik wilde niet teveel komen aan het prachtige design van de Stilo, dus vooral het interieur is flink onder handen genomen en naar eigen smaak aangepast. Hierbij wilde ik alles netjes, modern en strak houden, maar vooral luxe uitstralen en toch ook duidelijk 'Stilo' blijven. Ik heb meer opties ingebouwd, onderdelen strakgetrokken, schoongemaakt, toegevoegd, enz enz. Graag loop ik met jullie alles na wat ik aan mijn Stilo heb gedaan in de afgelopen twee jaar. Alvast bedankt voor het meelezen!

Mijn Stilo is gekocht als 'simpele' 1.6 16V uit 2006. Wel met het nieuwere type motorblok van Opel! Dit is hoe mijn auto eruitzag toen ik hem kocht:

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Prima, maar lichtelijk saai vind ik... Ik wilde heel graag een Abarth. Ik hou van het merk en vind gewoon het schorpioen-logo zo awesome! Alleen de 2.4l motor sprak me niet zo aan gezien het verbruik (olie/benzine) en de betrouwbaarheid. Het exterieur van mijn auto was eigenlijk volledig Abarth uitgevoerd (sideskirts, velgen etc.) Dus wilde ik in het interieur hier ook de nadruk op leggen en Abarth onderdelen plaatsen. Hierdoor heb ik mijn auto omgedoopt tot Stilo 1.6 Abarth 16V en staat het geheel tot zijn recht naar mijn mening! :shifty: 8-) Ik heb een zuinig, maar vlotte 1.6 die volledig Abarth is uitgevoerd. In mijn ogen ook de perfecte combi!

Laten we beginnen met wat er is gedaan aan het exterieur

Het kontje van mijn Stilo is flink onder handen genomen. Het logo is vervangen door een iets grotere versie (van een Ducato), De Stilo letters zitten rechtstreeks onder het logo voor een modernere Volvo-look en aan de rechterkant het nieuwe Abarth logo.
Beide achterlampen zijn vervangen, er is een achteruitrijcamera geplaatst en nieuwe Valeo parkeersensoren ingebouwd (deze heeft de 1.6 niet standaard). Ik vond de kromme uitlaat zo lelijk en wilde dit graag sportiever, maar hoefde niet zo'n hard kermisgeluid. Ik heb hierom de einddemper vervangen, stuk afgezaagd, nieuwe buis op gelast en daarop een sierstuk geplaatst. Zo heb ik wel de lusten, niet de lasten van hard geluid. Kenteken verlichting is vervangen door witte LED's.

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Afbeelding

En in het donker:

Afbeelding

Dan gaan we naar het dak. Hier is een haaienvin antenne geplaatst, en zijn de dakrails verchroomd.

Afbeelding

Dan de linker- en rechterkant van de auto... Hier zie je de strakke lijnen van de Stilo, dus genoeg aandacht... De Abarth modellen hebben de deurlijsten en deurgrepen in carosseriekleur mee gespoten. Daarom heb ik ze over laten spuiten. Een chromen Abarth logo is geplaatst en het knipperlicht is verwijdert, maar hier kom ik zo dadelijk op terug! Zelfde geldt voor de velgen en remmen etc.

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan de voorzijde van de auto...
Ik wilde heel graag knipperlichten in de spiegels hebben, maar wilde de spiegels wel origineel laten. Hierdoor ben ik gaan zoeken en vond ik LED strips die op de spiegel geplaatst konden worden. Nieuwe elektra aanleggen, kabels trekken en het werkt perfect. Ik heb een R-Line badge geplaatst op de zijkant van de auto. Toepasselijk omdat ik mijn voornaam Rogier is :crazy: Het geeft de auto een super stoere look en maakt het echt mijn auto!

Afbeelding

Verder zijn beide koplampen vervangen, zit er LED en xenon verlichting in en zijn er DRL (dagrijverlichting) LED strips in de grille geplaatst. Echt mooie brede die er erg origineel uitziet naar mijn mening. Ik wilde niet zo'n dun goedkoop stripje... Tevens fungeert deze DRL verlichting als Coming/Leaving home. Er is een module ingebouwd, zodat de DRL strips en de achterlampen gaan branden bij het ontgrendelen van de auto. Super gaaf!

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Afbeelding

De originele 17'' Abarth speedline velgen zijn opnieuw gespoten en op de velgkapjes zijn nieuwe logo's geplaatst. In de banden is een Tyre Pressure Monitor System ingebouwd, zodat ik in de auto in real time de bandenspanning en temperatuur kan bekijken.
De remklauwen zijn rood geverfd en daar overheen zitten Brembo kapjes. Beter goed gejat, dan slecht bedacht, toch? :D

Afbeelding

Om het exterieur af te sluiten hier een foto van de motorruimte.
Hier zijn ook een aantal wijzigingen gemaakt. Er is een K&N 57i open luchtfilter geplaatst voor wat stoerder aanzuiggeluid. Om alles goed van stroom te voorzien is er een 75 Ah accu geplaatst van Varta. Het maximale wat in een Stilo past. Zeker niet overbodig!

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Vond je dit al mooi? Nu gaan we naar het interieur toe... Hier zijn eigenlijk de grootste wijzigingen aangebracht aan de auto. Het begint eigenlijk al met de sleutel. Ik bedoel, laten we eerlijk zijn... Die blauwe sleutel??? Dat kan echt niet... Dus ik heb het binnenwerk overgezet in een zwarte behuizing, met nieuw logo en een Abarth hangertje eraan. Dat oogt al beter!

Afbeelding

Afbeelding

Ik noem gewoon de zaken op die ik heb veranderd en laat je dan genieten van dit prachtige interieur!

Ik heb altijd wel iets gehad met beige lederen bekleding en ik kon van een sloop Abarth een mooi interieurtje overnemen. Echter vond ik het met de deurpanelen teveel beige en heb ik tegelijkertijd een zwart lederen interieur opgehaald en ben ik gaan mixen. Ik heb de stoelen beige gehouden en de deurpanelen in zwart leer gezet. Dit heb ik opgeleukt met aluminium en chroom, zodat het geheel modern oogt. Ook een aftermarket middenarmsteun is geplaatst met opnieuw gestikt leer in de juiste kleur. Naar mijn mening de perfecte combi.
De stoelen heb ik zelf afgemaakt met mooie Abarth logo's.

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Het hele interieur is verder afgewerkt met chroom en aluminium accenten.
Het climate control paneel is vervangen door een zwart exemplaar. Dit matched beter bij de radio. Over de radio: dit is een 2DIN Android 8.1 touchscreen met alles erop en eraan. Misschien niet origineel, ,maar wel veel beter dan het systeem van Fiat.

De pookknop is vervangen
De pookhoes ook, tevens handremhoes
Mooi Stilo logo op het koelkastje
Alle luchtroosters zijn vervangen
De binnenspiegel is vervangen door een automatisch dimmende met ingebouwde dashcam!

Ook het instrumentenpaneel is vervangen door een Abarth exemplaar met scherm in het midden. Echter vond ik dan weer de witte klokken van het Abarth paneel niet mooi en heb ik de zwarte klokken achtergrond gebruikt, wat dingen uitgesneden en dit gecombineerd met het Abarth paneel. Dit heeft denk ik niemand, toch? :)

Dan het stuur... Een van de mooiste upgrades in mijn auto. Het stuur is een originele van een Abarth 500. Op internet kwam ik erachter dat dit stuur mechanisch ook past in een Stilo. Ik heb wat dingen uitgezocht en heb het stuur gekocht met airbag en het geheel laten ombouwen tot een Stilo stuur (qua elektronica wel een klusje...) Het werkt perfect. Alles werkt (behalve stuurbediening), geen storingen en het ziet er gewoon super vet uit! Het stuur heeft flippers, maar die hebben in mijn geval geen functie, omdat ik een handgeschakelde auto heb. Maar voor de sier vind ik het wel vet. Shout out naar Yellowstilo!
KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!

Eerst overdag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook ben ik een liefhebber van goede audio. Daarom is mijn hele Stilo hierop aangepast. Alle speakers zijn verwijderd en alles is vervangen door JBL speakers van voor tot achter, met als klapper een dikke JBL subwoofer en een versterker van Infinity (Harman/Kardon). Beetje jammer van de kofferbakruimte, maar je moet ergens op bezuinigen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Om trillingen tegen te gaan is de hele auto geïsoleerd. Alle zijkanten en deuren van de auto zijn volgeplakt met isolatiemateriaal. in totaal ongeveer 10kg.

Afbeelding

Laten we het nu een beetje donker maken, want ook in de avonduurtjes is mijn Stilo om genot om in te stappen.
Origineel heeft de Stilo overal oranje avondverlichting. Ziet er wat mij betreft erg oubollig uit en dat moest beter. Bij moderne auto's is eigenlijk alles vaak wit met rood verlicht. Dit moest ik ook hebben... Alle knopjes, inclusief die van het instrumentenpaneel is nu wit met rood verlicht. Om dit te doen moeten alle units eruit en uit elkaar gehaald worden. Vervolgens moeten de LEDjes op de printplaten gesoldeerd worden. Erg precies klusje, maar dit dank ik ook allemaal aan Yellowstilo! Zelfs de stuurbediening van mijn Abarth 500 stuur is wit gemaakt in plaats van oranje. Zo ook die van het climate control paneel (rood met wit) Stap in en geniet!

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zoals je ziet heb ik voetverlichting ingebouwd, zowel voor als achter. De binnenverlichting is ook volledig in LED uitgevoerd. De voetverlichting gaat precies aan en uit met de binnenverlichting, ook de dimmende animatie ervan. Ziet er erg origineel en modern uit!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik stoelverwarming in laten bouwen in mijn nieuwe interieur en de knoppen hiervan mooi in het dashboard kunnen verwerken.
Afbeelding

En een foto van de hele binnenverlichting. Ik kon de binnenverlichting unit achter van een Abarth niet inbouwen. Dus heb ik zelf iets bedacht en gefabriceerd. Het werkt met een dimmende draaiknop achterin die zowel de voetverlichting achter als de binnenverlichting achter aanstuurt. Super gaaf!

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Afbeelding

Hier een foto van de achteruitrijcamera in werking en het Tyre Pressure Monitor System:
Afbeelding

Afbeelding

Nou zeg zelf, dit is toch de mooiste Stilo die je ooit gezien hebt? :clap: Nee, gekkigheid... het is zoals ik mijn Stilo graag wil hebben en graag voor de dag kom met een moderne auto. Je zou kunnen zeggen, waarom koop je niet gelijk een auto die deze opties allemaal heeft?! Maar waar is dan de lol van de hobby? Daarbij kon ik de auto goedkoop aanschaffen en met het geld wat ik erin heb gestoken koop ik geen auto met deze looks die al deze opties heeft...

Er zijn heel veel wijzigingen gemaakt in de elektronica van de Stilo en laat dit nou net een gevoelig punt van deze auto zijn... Ben ik veel problemen tegengekomen? Zeker, maar dit komt vooral omdat degenen die eraan hebben gewerkt relatief weinig ervaring hadden en er veel uitzoekwerk aan vooraf ging. Achteraf viel het me best mee en is de elektronica van de Stilo prima om te leiden, als je maar goede onderdelen haalt en de tijd neemt voor je werk... Verder wil ik Yellowstilo (Gert) ontzettend bedanken voor alle elektronica aanpassingen die hij heeft gedaan aan mijn Stilo. Wat een elektra-guru is dat, zeg! :clap: :clap:

Als dingen van mijn Stilo je geïnspireerd hebben, laat gerust weten in de reacties. Ik vind het niet erg om mijn aanpassingen te delen! :D

Ik ga niet zoveel meer aanpassen aan mijn auto. Hij heeft de komende tijd lekker mechanisch onderhoud nodig, zodat hij lekker blijft rijden. Verder moet ik al mijn nieuwe opties onderhouden want in mijn geval geldt wel: wat erop zit, kan ook kapot... en dat wil ik natuurlijk dan gelijk weer repareren! Ik hoop dat jullie mijn blog leuk vonden! Hier nog een laatste groet van de mooiste Stilo in Nederland!! Ik hoop mijn Stilo graag een keer te mogen showen op een meeting! :wave: Hier ben ik hem nog even aan het poetsen op Viva Italia voor de beauty contest! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding

UPDATE: FRESH PARTS!

Optisch is mijn Stilo zeker wel klaar. Echter heeft hij natuurlijk wel altijd zijn onderhoud nodig. En als er dan nieuwe remmen, veren en schokdempers onder moeten, dan doe ik het ook gelijk goed:

- Bilstein B4 schokdempers (niet te hard, maar wel strak!)
- Monroe veren (die zitten er niet meer onder inmiddels...)
- En om het geheel wat strak te maken ook nieuwe veerpootlagers!

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Omdat de boel toch los moest, heb ik ook gekozen voor een nieuwe remmenset! Brembo remblokken met Zimmermann geperforeerde remschijven:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Over de Monroe veren was ik achteraf niet tevreden. De auto stond veel te hoog op de pootjes! Daarom heb ik er achteraf een set Eibach Pro Kit onder gezet. Dat staat een stuk beter (veren zijn nu rood)

Afbeelding

En om het geheel optisch af te maken heb ik ook besloten er een setje spacers onder te zetten. Hierbij heb ik bewust gekozen voor goed spul: Eibach 15mm met dubbele centreerring. Dit loopt bij mij niet aan en heb 0 bijgeluiden. Het resultaat is zeker mooi!

Afbeelding

Afbeelding

Ik kijk altijd verder om mijn auto nog mooier te maken. Hierbij let ik echt op dat alles strak, modern en netjes blijft. Als je denkt aan spacers en verlangsveren, dan denk je al gauw aan een kermisbak... Echter vind ik het resultaat alles behalve dat! Het is wat gestroomlijnder en nergens is het 'too much' in mijn ogen. Ik ben benieuwd wat jullie vinden!

VANWEGE DE VELE LEUKE REACTIES HEB IK BESLOTEN DEZE BLOG UP TO DATE TE HOUDEN! ALS IK WEER WAT NIEUWS HEB, DAN ZAL IK DEZE PAGINA WEER UPDATEN!! IEDEREEN BEDANKT!! :D

2021 UPDATE: TOCH ANDERE KNIPPERLICHTEN EN SPIEGELS!

Ik heb onlangs besloten om de spiegels en de knipperlichten opnieuw aan te pakken. Ik had knipperlichten in de spiegels gebouwd met LED-strips. Echter verkleurden deze elke keer door de zon na een half jaartje kwam er vaak toch vocht in, waardoor sommige LED's ermee ophielden. Ik wilde niet contstant het spul blijven vervangen. Ik heb daarom besloten om de originele knippers er weer in te plaatsen, maar dan wel met LED-lampen. Omdat ik nu de spiegels weer kon herzien, besloot ik om er zilveren spiegelkappen op te zetten. Dit geeft een erg gave look aan de auto.

KLIK OP DE AFBEELDING VOOR EEN GROTERE VERSIE!
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Rogerilo op vr mei 21, 2021 3:39 pm, 16 keer totaal gewijzigd.
Deze gebruikers waarderen Rogerilo voor dit bericht (totaal 2):
Reind67 (zo jan 06, 2019 6:17 pm) • IEA (di mar 19, 2019 8:41 pm)
Waardering: 28.57%

Gebruikersavatar
J.Amersfoort
Senior
Senior
Berichten: 335
Lid geworden op: do mei 17, 2018 2:42 pm
Registration: jn-188-h
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Amersfoort
Gegeven waarderingen: 33 keren
Ontvangen waarderingen: 45 keren
Contacteer:

Re: DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door J.Amersfoort »

Gaaf hoor, ik zou dan alleen nog zorgen dat je stuurbediening ook werkt en die flippers toch zien te demonteren (maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak) Maar ff serieus een mooi resultaat op een ambitieus project.
Electricien uit amersfoort, altijd bereid ergens mee te helpen

Gebruikersavatar
Rogerilo
Beginner
Beginner
Berichten: 80
Lid geworden op: di nov 14, 2017 11:37 pm
Registration: 13-SP-VB
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Haaksbergen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 5 keren
Contacteer:

Re: DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door Rogerilo »

De stuurbediening heb ik niet nodig. Ik wilde dat de verlichting werkte, de functies hoeft niet en is met het CANbus systeem lastig en duur om mogelijk te maken op een aftermarket radio. Dat vond ik het niet waard. De flippers kunnen eraf gehaald worden, maar dan heb je twee gaten aan de achterkant en dat is ook niet mooi. Het zijn hele mooie aluminium flippers, dus voor de sier heb ik ze maar laten zitten

Gebruikersavatar
yellowstilo
Junior
Junior
Berichten: 121
Lid geworden op: wo jan 29, 2014 3:47 pm
Gegeven waarderingen: 11 keren
Ontvangen waarderingen: 27 keren
Contacteer:

Re: DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door yellowstilo »

Hoi Rogier,
petje af voor de zeer uitgebreide reportage van alle aanpassingen die je aan jouw Stilo hebt gedaan ! Je hebt zeker een zeer persoonlijke Stilo gemaakt waar al jouw wensen in verwerkt zijn, dat is het leuke van een hobby dat je helemaal los kunt gaan tot het naar je zin is !
Niets is zo persoonlijk als smaak, waarschijnlijk zullen er mensen zijn die dingen weer anders gedaan zouden hebben maar dit is jouw persoonlijke variant !
De afwerking is netjes en je zult er best bekijks mee hebben als je naar een clubmeeting gaat !
Ik wens je nog lang veel plezier met de Stilo , houd hem netjes ! (p.s. de accu is 75 Ah, niet 75 mAh…)

groeten, Gert / yellowstilo
Deze gebruikers waarderen yellowstilo voor dit bericht:
Rogerilo (za jan 05, 2019 9:55 pm)
Waardering: 14.29%

Gebruikersavatar
Rogerilo
Beginner
Beginner
Berichten: 80
Lid geworden op: di nov 14, 2017 11:37 pm
Registration: 13-SP-VB
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Haaksbergen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 5 keren
Contacteer:

Re: DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door Rogerilo »

Haha, bedankt Gert! Is aangepast :P

Gebruikersavatar
kaasjager
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 1241
Lid geworden op: vr mei 10, 2013 8:19 pm
Registration: 13-JL-ZZ
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Amersfoort
Gegeven waarderingen: 81 keren
Ontvangen waarderingen: 137 keren
Contacteer:

Re: DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door kaasjager »

Super gave wagen!
In het echt is hij nog veel mooier 8-)
Leuk om te lezen wat je allemaal hebt veranderd

Dat stuur is echt :clap: :clap:

Gebruikersavatar
Variomagic
Beginner
Beginner
Berichten: 34
Lid geworden op: zo jul 02, 2017 10:58 pm
Registration: 64-RJ-PF
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Active Plus
Engine: 1.4 16V (843A1000)
Woonplaats: Leeuwarden
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 8 keren
Contacteer:

Re: DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door Variomagic »

Mooi en netjes gedaan!
Erg leuk om te lezen hoe je over alles hebt nagedacht. Ik houd niet van na-apen maar die voetverlichting lijkt mij ook wel wat

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5362
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door Schumi »

Heel mooi gedaan hoor, en er is overal over nagedacht.
Zeker een unieke Stilo geworden, deze moet zeker op alle meetings te zien zijn.

Ik ben jaloers op je stuur...
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

RobertStilo16v
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 779
Lid geworden op: do aug 31, 2017 12:25 am
Registration: J-000-RP
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Renkum (GLD)
Gegeven waarderingen: 108 keren
Ontvangen waarderingen: 111 keren
Contacteer:

Re: DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door RobertStilo16v »

hele strakke stilo is het zeker ,, ik denk als vele idd jaloers
op de voet verlichting , denk hier een How to do van waard zal zijn :thumbup:

Gebruikersavatar
Leen
Senior
Senior
Berichten: 293
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 2:59 pm
Gegeven waarderingen: 11 keren
Ontvangen waarderingen: 37 keren
Contacteer:

Re: DE MOOISTE EN MODERNSTE STILO DIE ER IS! (Vind ik...:D)

Bericht door Leen »

Mijn complimenten Roger.....mooi resultaat :thumbup:
Ben helemaal weg van je stuur, zou ik ook wel in mijn abarth willen hebben.
Er is iemand in Turkije met zo'n stuur in zijn stilo abarth selespeed (alles werkt heb ik begrepen).

Veel plezier met je mooie stilo.


Groeten uit de randstad
9 inch Alpine met camera, C&B snelle nokkenassen, Q2 diff, RVS uitlaat met 200 cel sportkat., Lancia Kappa uitlaat spruitstuk, BMC/CDA airbox, 305 mm Brembo, 30 mm verlaagd, gechipt, lederen interieur, standaard xenon.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten