De Stilo van Jasper

Hier kun je een eigen topic maken voor je Stilo.
Gebruikersavatar
JasperStilo
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: za mei 04, 2019 10:17 pm
Registration: 47-JZ-NL
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Edizione Cool
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Etten-Leur
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

De Stilo van Jasper

Bericht door JasperStilo »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoi!
Sinds februari ben ik de trotse eigenaar van deze prachtige Stilo 1.6 uit 2003 :-)
Ik ben er erg tevreden over. Motorisch en elektronisch heb ik voorlopig nog niet echt iets aan te merken gehad op de auto :-)
Op de foto's is ook nog mijn oude bolide te zien. Om een of andere reden gaf de verkoper daar nog 300 euro voor (incl lekke koppakking, defecte centrale deurvergrendeling waardoor de kofferbak nooit op slot kon, ontbrekende/defecte hendels die vervangen waren door ijzerdraad enzovoort). Maar goed, ik klaagde niet, en inmiddels zit mijn (al enigszins afgevallen) achterwerk weer in dit Italiaanse wondertje :-).

Enige aanpassing die ik voorlopig heb gedaan was het plaatsen van een nieuwe radio. Dit was nog best een klusje, aangezien een vorige eigenaar het metalen binnenwerk helemaal naar zn gallegetsie had geholpen. Het was vanbinnen helemaal scheef, bouten afgebroken enzovoort. Maar uiteindelijk is het wel gelukt :-)

Motorisch en elektronisch ben ik niet veel van plan- ik ben liever in staat om met problemen te dealen zodra die zich op doen.
Optisch zou ik heel graag velgen eronder zetten, maar daar moet ik eerst maar voor sparen. Hetzelfde geldt voor xenon lampen.
Maar allereerst wil ik graag mijn audio opkalefateren zodat ik ook echt alles uit mijn nieuwe radio kan halen (nu nog standaard boxen).

Bedankt voor het bekijken van mijn waggie!
Houdoe!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten