Adres druklager vervangen

Vraag naar Fiat gerelateerde zaken
Gesloten
Gebruikersavatar
Marmani
Beginner
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: do mar 03, 2016 12:12 pm
Registration: 57-LF-DS
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Huizen
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Adres druklager vervangen

Bericht door Marmani »

Omdat er helaas geen liefhebbers te vinden zijn voor mijn Stilo met druklager probleem, heb ik een complete revisie set aangeschaft die ik voorbij zag komen.
Nu nog een adres waar ik tegen een schappelijke prijs de zaak er in kan (laten) sleutelen.
Heeft iemand een idee ?
! Of ben je iemand die een rode Abarth met maar 146.000 km op de teller en o.a. panoramadak, kan waarderen en die
druklager vervangen een uitdaging vindt, meldt je ajb? Auto mag weg voor een zeer schappelijke prijs! :clap:

Mvg Martijn
Bijlagen
Stilo achter.jpg

Gebruikersavatar
StiloPriest
Beginner
Beginner
Berichten: 43
Lid geworden op: za apr 15, 2017 4:09 pm
Registration: 72-RP-LT
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Doesburg
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren
Contacteer:

Re: Adres druklager vervangen

Bericht door StiloPriest »

Hallo Marmani,

Ik denk dat je de pech hebt dat je net tegen de vakantietijd aan zit met je klus want ik weet dat verschillende personen met vakantie zijn of gaan tegen deze tijd.
Ik weet niet binnen welk tijdsbestek jij je auto gemaakt wilt hebben maar ik ben best bereid je te helpen en je druk groep en koppeling te vervangen maar ik heb helaas pas na de 2e week in augustus tijd om je eventueel te helpen.
Excuus dat dit zo laat pas kan maar ik heb nog aardig wat werk aan mijn eigen auto die af moet want ik ga dan met vakantie en heb tevens nog een auto van een klantje die af moet en waarvan de turbo gereviseerd moet worden.
Dus vandaar dat ik niet sneller kan helpen, en net wat ik net al zei, is dat er best wel personen zijn die willen helpen maar met soort gelijke problemen/obstakels zitten!!!

groet en suc6
Michael
Er zijn mensen die zo "hard" rijden dat ze niet worden geflitst :o .......maar worden geschilderd :wtf:

Audi Quattro TT
Stilo Abarth Selespeed N24 Stradale

Davy
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Adres druklager vervangen

Bericht door Davy »

Ik kan volgend weekend

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten