[VACATURE] IT beheer

Belangrijke mededelingen en aankondigingen met betrekking tot het forum.
EntonoX
Beheerder
Beheerder
Kenteken: 00-00-00
Carrosserie: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Motor: 1.2 16V (188A5.000)
Vindt dit leuk: 48 keer
`Vind ik leuk` ontvangen: 107 keer

[VACATURE] IT beheer

Berichtdoor EntonoX » zo dec 03, 2017 11:49 am

Voor het forum zoeken we een veelzijdige IT'er met ervaring in Wordpress en PHPBB. Daarnaast is het handig als je een goed beeld hebt van databases, ftp, rollen en rechten. Daarnaast is het een pre als je programmeer ervaring hebt in java en het uitrollen van apps aangezien de FSC app in Android Studio is gerealiseerd en deze af en toe ook wat onderhoud nodig heeft. Je onderhoudt het forum, verzorgt de nodig updates en backups en fixed zaken die andere beheerders niet kunnen.

De FSC is een hechte club en alles wordt in overleg besloten. Een aantal keer per jaar wordt een overleg gehouden met alle moderators, beheerders en alle ondersteunend leden. We zoeken zeker mensen die communicatief zijn ingesteld en een langere verbinding met de FSC club willen aangaan.

Mocht je interesse hebben, stuur dan een PB naar mij met in de titel vermeld 'vacature IT beheer' en je motivatie. In de komende beheerder vergadering zal je aanmelding dan meegenomen worden.

Schumi
Beheerder
Beheerder
Quickpoint
Quickpoint
Kenteken: 68-JT-JV
Carrosserie: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Motor: 2.4 20V (192A2000)
Vindt dit leuk: 16 keer
`Vind ik leuk` ontvangen: 757 keer

Re: [VACATURE] IT beheer

Berichtdoor Schumi » wo jul 31, 2019 9:39 am

Deze vacature is nog steeds niet gevuld ;)
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========