[GESLOTEN] Kleine beurt bij Schumi

Iets te melden of wil je snel wat kwijt? Doe het hier!
Gesloten
Gebruikersavatar
zodzeh
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: do apr 09, 2015 6:58 pm
Registration: 98NLGD
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (182B6.000)
Woonplaats: Zwanenburg
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

[GESLOTEN] Kleine beurt bij Schumi

Bericht door zodzeh »

Goedenavond mede FSC'ers,

Na vorige week vrijdag mijn Fiat Stilo aangeschaft te hebben, klonk er al een gebonk aan de rechter achterkant van mijn auto. Collega naar gekeken en kon mij vertellen dat mijn schokbreker defect was. Direct nieuwe besteld en kon vandaag (zaterdag 18/04) bij Schumi langs zodat hij ze erop kon zetten.

Afbeelding

De dag was voor mij persoonlijk heel leerzaam. Net een nieuwe auto waar natuurlijk heel veel over valt te leren. Er zijn dan niet alleen nieuwe schokdempers gemonteerd, ook heb ik een goede 'rondleiding' in mijn auto gehad wat mij heel veel heeft bijgebracht. Hierdoor kan je veel later zelf toepassen op je eigen auto en natuurlijk weer andere leden helpen met een probleem. Daar ligt ook de kracht van deze community, van elkaar en voor elkaar.

Ik kan iedereen het adviseren om een keer langs te gaan, zal je heel wat wijzer maken en je houdt er een gezellige dag aan over!

Quincy

PS: Uiteindelijk bleek het niet de schokdemper te zijn. We weten nu wel wat het probleem is en daar word zo snel mogelijk aan gewerkt. Zal er ook zeker een berichtje over plaatsen!
Laatst gewijzigd door Gagen op wo jan 31, 2018 10:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Oud en inactief onderwerp.
Deze gebruikers waarderen zodzeh voor dit bericht:
longtimeago (ma apr 20, 2015 10:09 am)
Waardering: 14.29%

Gebruikersavatar
@N@ND@B@RTH
Goeroe
Goeroe
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 1951
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:32 pm
Registration: 41-JR-BJ
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: São Paulo, Brasil
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren
Contacteer:

Re: Kleine beurt bij Schumi

Bericht door @N@ND@B@RTH »

Jullie waren dus ook goed bezig :thumbup:
===========>STILO ABARTH 2.4 20V TUNED BY MCC SPORT AND UNLIMITED TUNING<==========

Gebruikersavatar
@Raimundo
Beginner
Beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: do nov 27, 2014 10:22 pm
Registration: 24jjxp
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Capelle ad IJssel
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Re: Kleine beurt bij Schumi

Bericht door @Raimundo »

Tja over kleine beurt gesproken.. inmiddels al wat achterstallig onderhoud. First things first. Onderhand gescheiden, verhuisd en redelijk gesetteld dus heeft mijn Bartje weer de hoogste prioriteit. @Schumi heb jij binnenkort tijd om de remmen rondom te vervangen. Ze smeken er echt om. @Vince tijdens de meeting hadden we het erover olie te vervangen en storinkjes te verhelpen dus laat maar weten wanneer je tijd hebt. Ik zit erover te denken om 'm te laten tunen zodat hij nog mooier loopt en wellicht wat zuiniger.
Ik hoor jullie.
Arriverderci
Raimundo

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten