Rotor calibration failure (Foutcode p1173) Stilo Abarth

Alles over de elektronica van de Stilo.
Plaats reactie
Harry
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Rotor calibration failure (Foutcode p1173) Stilo Abarth

Bericht door Harry »

Hallo, ik heb sinds even paar weken een probleem. Motormanegment lampje brand. Als ik hem zelf uitlees geeft hij de foutcode p1173. Gezocht op internet maar kan alleen maar engelse omschrijving vinden. Rotor calibration failure. Word ik niet veel wijzer van. Wie weet wat het probleem is? Auto rijd super! Nadat ik de code gewist heb, komt hij na aantal dagen weer terug. Alvast bedankt voor de reactie. Gr. Harry

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5367
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Foutcode p1173

Bericht door Schumi »

Ik zou de lamdasonde eerst even schoonmaken....en anders je nokkenas sensor, deze wel eens vervangen???...LMM schoonmaken...zijn zo wat zaken die veel genoemd worden met deze foutcode... ;)
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Gebruikersavatar
pilki
Beginner
Beginner
Berichten: 55
Lid geworden op: di feb 18, 2014 6:29 pm
Registration: 76llkh
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Active
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Foutcode p1173

Bericht door pilki »

Harry,,

Kijk eens op deze site zie hier onder en typ jou foutcode eens in bij zoekbalk.
Als je goed Duits kan staat hier wat jou probleem is en anders even vertalen in het nederlans.
Hoop dat je hier wat aan hebt.


Groet Pilki


www.stilo.info

Harry
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Foutcode p1173

Bericht door Harry »

Ik dank jullie voor alle info. Lambdasonde is kortgeleden vervangen door een nieuwe toen hij voor de eerste keer deze melding gaf. Had ik ff moeten vermelden. Dan misschien nokkenassensor. Als het probleem is opgelost zal ik dat ff melden.
Gr. Harry

Harry
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Foutcode p1173

Bericht door Harry »

Auto loopt super. Zowel benzine als lpg. Heb zojuist stekker van lmm ingespoten met contactspray. Stekker ook niet al te fris meer. Had bockhout in gronigen, fiatgarage, gebeld voor nieuwe stekker. Is niet leverbaar alleen compleet met kabelboom. 280 euries ex montage. Incl montage tussen de 5 en 600 euro. Zijn niet helemaal goed daaro. Wacht eerst dit af. Heb inmiddels al andere stekker met stuk kabel geregeld van een sloopauto. 5 euries. Daar ben ik niet aan bekocht. Kom er wel weer op terug met de oplossing.
Bedankt.
Gr. Harry

Harry
Forum moderator
Forum moderator
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Rotor calibration failure (Foutcode p1173)

Bericht door Harry »

Heb 14 dagen geleden de stekker van de luchtmassameter vervangen. Hiermee is mijn storing verholpen gelukkig. Allemaal nog bedankt voor de reacties. Gr. Harry

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten