Deadlock.

Hier kun je alles vragen over het interieur en plaatwerk.
Plaats reactie
peterdentoom
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: wo sep 30, 2015 10:11 am
Registration: 60-NP-KX
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Sporting
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Nieuwerkerk Ad Ijssel
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Deadlock.

Bericht door peterdentoom »

Bij onze Stilo maken we nog eens wat mee. Mijn vrouw zat in de auto en kon van binnenuit de portieren niet meer openen, zowel links als rechts. PANIEK! Gelukkig raam open gedaan en met de sleutel het linker portier vanaf de buitenkant open gemaakt. De centrale vergrendeling werkt wel weer maar het rechter portier gaat niet van slot. Met pijn en moeite de bekleding verwijderd en geprobeerd het slot van binnenuit te openen. Wat we ook probeerden,..niets hielp. Totdat onze zoon op internet bij het Engelse Fiat forum een tip zag. Je gaat in de auto zitten. Je sluit de portieren met de afstandbediening. Je trekt aan het hendel van de passagierszijde en hou het uitgetrokken. Daarna druk je net zo vaak op de "lock"knop op de afstandbediening totdat er niet meer gereageerd wordt. Dan doe je de sleutel in het contactslot en start de auto. Contact afzetten en dit net zo lang herhalen totdat het slot weer tot leven is gewekt. Bij mij lukte het na de 2e keer! Pfffff In het instructieboekje hebben ze het wel over Deadlock maar ik kan niet vinden hoe je dit moet/kan verhelpen! Ik hoop dat er mensen zijn die hier hun voordeel mee kunnen doen.

Gebruikersavatar
Dee01
Master
Master
Berichten: 614
Lid geworden op: do apr 14, 2016 9:47 pm
Registration: 60 lp rj
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Niet gevonden.
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 201 keren
Contacteer:

Re: Deadlock.

Bericht door Dee01 »

Als je op je afstandsbediening 2x snel achter elkaar op lock drukt activeer je deadlock (van binnenuit niet meer te openen), je hoort dan een extra klik

In principe is het dab zo zodra je met de afstandbediening weer unlockt alles gewoon weer open moet zijn

Als je lock ingedrukt houd gaa je ramen dicht, en als je unlock inhoud gaan de ramen open

Het zou niet zo moeten zijn zodra deadlock geactiveerd is het niet meer open gaat met de afstandbediening
-= Zombie Outbreak Response Team =-
Computers are good at following instructions, but not at reading your mind. ~Donald Knuth

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten