Hahaha tot we een goede hebben whahahahahahaha
Maar ik wou eigenlijk al niet meer 1 had al een erg mooie Opel Vectra Gts gezien maar helaas het vrouwtje wou niet moest percee weer een Stilo worden
Dus ja dan weet je het wel weer
Greetz Marten
Mijn 5d Abarth en 3d Abarth project
- Drunzy
- Site Admin
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: do dec 10, 2015 8:51 pm
- Registration: 72-RP-LT
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: heerenveen
- Gegeven waarderingen: 54 keren
- Ontvangen waarderingen: 204 keren
- Contacteer:
Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5
Vandaag gelijk maar aan het sleutelen geweest
Remschijven voor vervangen door een set van Brembo met nieuwe remblokken natuurlijk
De schijven die erop zaten maakten nog al raar geluid bij het remmen maar nu is hij weer zo stil als het maar kan
Nu alleen achterstallig onderhoud wegwerken
Nieuwe schokdempers en veren voor
Nieuwe distributie set
Nieuwe waterpomp
Nieuwe multiriemen
Nieuwe nokkenas sensor
Nieuwe thermostaat
Nieuw kofferbak slot
Nieuwe keuring
Dan moet ie er wel weer tegenaan kunnen
Remschijven voor vervangen door een set van Brembo met nieuwe remblokken natuurlijk
De schijven die erop zaten maakten nog al raar geluid bij het remmen maar nu is hij weer zo stil als het maar kan
Nu alleen achterstallig onderhoud wegwerken
Nieuwe schokdempers en veren voor
Nieuwe distributie set
Nieuwe waterpomp
Nieuwe multiriemen
Nieuwe nokkenas sensor
Nieuwe thermostaat
Nieuw kofferbak slot
Nieuwe keuring
Dan moet ie er wel weer tegenaan kunnen
- Waardering: 14.29%
If cars was a religion my Stilo would be God.
- Drunzy
- Site Admin
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: do dec 10, 2015 8:51 pm
- Registration: 72-RP-LT
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: heerenveen
- Gegeven waarderingen: 54 keren
- Ontvangen waarderingen: 204 keren
- Contacteer:
Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5
Vandaag maar weer even wat onderhoud gepleegd aan de Stilo
De onderste motorsteun vervangen de andere was niks meer van het rubber over
Op naar het volgende de Distributie
De onderste motorsteun vervangen de andere was niks meer van het rubber over
Op naar het volgende de Distributie
If cars was a religion my Stilo would be God.
- Drunzy
- Site Admin
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: do dec 10, 2015 8:51 pm
- Registration: 72-RP-LT
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: heerenveen
- Gegeven waarderingen: 54 keren
- Ontvangen waarderingen: 204 keren
- Contacteer:
Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5
Vandaag eerst ff het kofferbak slot vervangen
Dus ook van dat geklapper af
Op naar het volgende
Dus ook van dat geklapper af
Op naar het volgende
- Waardering: 14.29%
If cars was a religion my Stilo would be God.
- Drunzy
- Site Admin
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: do dec 10, 2015 8:51 pm
- Registration: 72-RP-LT
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: heerenveen
- Gegeven waarderingen: 54 keren
- Ontvangen waarderingen: 204 keren
- Contacteer:
Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5
Vandaag de veerpoot aan de passagiers kant vervangen de oude was helemaal aan gort
Helaas was de veer gebroken en is die over de taatspot heen geknalt waardoor er constant druk op de bouten bleef staan en ze bijna niet los wouden maar na 2 uur lang met een moker op de bout Meppen kwamen ze los
Nu morgen de andere kant nog en dan kan ie voor de keuring.
Komen er wel lijstje wordt steeds kleiner
Greetz Marten
Helaas was de veer gebroken en is die over de taatspot heen geknalt waardoor er constant druk op de bouten bleef staan en ze bijna niet los wouden maar na 2 uur lang met een moker op de bout Meppen kwamen ze los
Nu morgen de andere kant nog en dan kan ie voor de keuring.
Komen er wel lijstje wordt steeds kleiner
Greetz Marten
- Waardering: 14.29%
If cars was a religion my Stilo would be God.
- mark-abarth24
- Master
- Berichten: 636
- Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
- Registration: 07-RP-GF
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth 5M17
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
- Gegeven waarderingen: 57 keren
- Ontvangen waarderingen: 72 keren
- Contacteer:
Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5
Lekker bezig drunzy!
Je krijgt er ook volgens mij ook geen genoeg van als ik het zo zie.
Als je na alle pech nog aan nummer 5 begint.
Succes met je nieuwe project!
Grt mark
Je krijgt er ook volgens mij ook geen genoeg van als ik het zo zie.
Als je na alle pech nog aan nummer 5 begint.
Succes met je nieuwe project!
Grt mark
Onze auto's
Fiat Stilo Abarth 5M Zwart
Nissan Tino 1,8 automaat familie Car = van de vrouw ( Emotieloze auto.) haha
Besmet door het Stilo virus een recept is er niet. Oplossing is dan maar aan stilo 4 beginnen.
Fiat Stilo Abarth 5M Zwart
Nissan Tino 1,8 automaat familie Car = van de vrouw ( Emotieloze auto.) haha
Besmet door het Stilo virus een recept is er niet. Oplossing is dan maar aan stilo 4 beginnen.
- Drunzy
- Site Admin
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: do dec 10, 2015 8:51 pm
- Registration: 72-RP-LT
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: heerenveen
- Gegeven waarderingen: 54 keren
- Ontvangen waarderingen: 204 keren
- Contacteer:
Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5
Whahaha zal toch wel een keer een goede tussen zitten of die na enige liefde en aandacht bijna helemaal goed is
Greetz Marten
Greetz Marten
If cars was a religion my Stilo would be God.
- Drunzy
- Site Admin
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: do dec 10, 2015 8:51 pm
- Registration: 72-RP-LT
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: heerenveen
- Gegeven waarderingen: 54 keren
- Ontvangen waarderingen: 204 keren
- Contacteer:
Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5
De Stilo weer goedgekeurd voor een jaartje
Moest helaas nog paar reparatie,s verrichten
De linker handremkabel was niet goed en het stelmotortje linkerkoplamp was stuk
Dankzij de snelle service van Mike Kaasjager voor het stelmotortje en ff knutselen met mijn oudste zoontje (12jaar ) voor de handrem kabels kan ik er weer tegenaan
Nu het volgende project de distributie en thermostaat
Moest helaas nog paar reparatie,s verrichten
De linker handremkabel was niet goed en het stelmotortje linkerkoplamp was stuk
Dankzij de snelle service van Mike Kaasjager voor het stelmotortje en ff knutselen met mijn oudste zoontje (12jaar ) voor de handrem kabels kan ik er weer tegenaan
Nu het volgende project de distributie en thermostaat
If cars was a religion my Stilo would be God.
- Drunzy
- Site Admin
- Berichten: 1059
- Lid geworden op: do dec 10, 2015 8:51 pm
- Registration: 72-RP-LT
- Coach type: 3 Drs Hatchback
- Model: Abarth Selespeed
- Engine: 2.4 20V (192A2000)
- Woonplaats: heerenveen
- Gegeven waarderingen: 54 keren
- Ontvangen waarderingen: 204 keren
- Contacteer:
Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5
Vandaag is de distributie vervangen en thermostaat
Bleek dat de oude ook niet op tijd stond
Dus het gestotter is nu ook opgelost
Hij rijdt weer perfect
Bleek dat de oude ook niet op tijd stond
Dus het gestotter is nu ook opgelost
Hij rijdt weer perfect
- Waardering: 28.57%
If cars was a religion my Stilo would be God.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 1 gast