LED verlichting interieur

Alles over de elektronica van de Stilo.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Moertje380
Beginner
Beginner
Berichten: 32
Lid geworden op: di mei 09, 2017 1:34 pm
Registration: 53-JN-HL
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Kampen
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

LED verlichting interieur

Bericht door Moertje380 »

Dag allemaal,

Ik heb sinds kort led verlichting in het interieur geplaatst, maar heb nu het probleem dat de verlichting van de bestuurder en bijrijder lichtelijk schijnen als dit uit staat (zie foto's hieronder). Daarnaast als ik mijn knipperlicht naar rechts aanzet gaat de rechterzijde meer branden en knipperlicht naar links gaat de led in het midden branden. Bij het gebruik van grootlicht gaat de linkerzijde meer branden. Wat ook vreemd is, is dat de led in de kofferbak ruimte, bij niet lopende motor, na een paar seconden uitgaat, terwijl met een halogeen lampje dit niet het geval was.

Kan dit een massa probleem zijn? Ik heb zelf namelijk geen idee wat het is. De garage heeft de auto nog uitgelezen en gekeken, maar weet er ook geen raad ermee. Deze zegt dat sommige auto's led verlichting gewoon niet aankunnen.

Lampjes aan: https://www.dropbox.com/s/yf6goh89we8dt ... .jpeg?dl=0
------
Lampjes uit: https://www.dropbox.com/s/trbttsjkqk07f ... .jpeg?dl=0

Gebruikersavatar
Rogerilo
Beginner
Beginner
Berichten: 80
Lid geworden op: di nov 14, 2017 11:37 pm
Registration: 13-SP-VB
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Haaksbergen
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 5 keren
Contacteer:

Re: LED verlichting interieur

Bericht door Rogerilo »

Misschien een kwestie van goede kwaliteit LED’s erin zitten? Ik heb zelf ook LED verlichting in mijn interieur, maar niet het probleem dat ze blijven branden of zo. Wel dat ze wat meeknipperen op de knipperlichten, maar ik heb de binnenverlichting toch nooit aan als ik richting moet aangeven, dus dat lijkt me geen probleem. Probeer er dus eens kwalitatief goede lampen in te zetten. Misschien met canbus chipje erin? Dat heb ik ook!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten