Maar de 'tuning' scene is zo gigantisch groot in Duitsland! Man, dan zouden die mensen een fortuin kwijt zijn aan 'keuringen' elke keer als ze wat op de auto pleuren aan uiterlijk/innerlijk.jankoster schreef:Omdat alles wat je in Duitsland op je auto zet wat er niet op zat toen die werd ingevoerd. In Duitsland. Dus bijvoorbeeld andere uitlaat. Dan waarmee de auto is ingevoerd.
Dan zegt de Duitse tuv (apk)keuring van bewijs maar dat het op je Auto hoort. kan en veilig is dat het er op zit.
Dus ik kan Kortom niet van alles gaan veranderen aan de auto.
En ik heb nu tuv erop net sinds paar week. Maar ik kwam niet door de tuv heen eerst omdat ik niet de originel. Velgen had. Waarop ik gewoon antwoordde zijn gewoon velgen van fiat. heefd die man niks mee te maken ik moet maar bewijzen dat het er op kan.
En ben gek op abarth doet het hartje harder slaan
Jee wat tekst haha
Aan de andere kant, de wegenbelasting is vrijwel nihil daar.