Pagina 5 van 8

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: wo feb 19, 2014 5:23 pm
door HazeSpace
Mijn voorkeur gaat ook naar iets eerder. Gaan we erna nog t muiderslot naar binnen? Gaan we nog meer doen dan het kasteel als achtergrondje gebruiken?

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: wo feb 19, 2014 5:32 pm
door cees26
Hi Thomas.

De planning is eerst een mooie fotoshoot en ter plekke kunnen we altijd nog beslissen wat we gaan doen ! Gezelligheid staat voorop !!

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: do feb 20, 2014 12:18 pm
door Hiltjo
Hmm eerder ga ik niet redden :p dan zeg ik af haha

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: do feb 20, 2014 1:56 pm
door HazeSpace
Kunnen ook even een middenweg vinden. Als we even een lijstje maken wie er vrijwel 100% zeker komt kunnen we daarna een tijd/planning afspreken. En het lijkt mij sowieso niet zo groot probleem als iemand iets later is. Bovendien zullen we toch niet precies op de begin tijd beginnen met fotootjes schieten.

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: do feb 20, 2014 2:08 pm
door Schumi
HazeSpace schreef:Kunnen ook even een middenweg vinden. Als we even een lijstje maken wie er vrijwel 100% zeker komt kunnen we daarna een tijd/planning afspreken. En het lijkt mij sowieso niet zo groot probleem als iemand iets later is. Bovendien zullen we toch niet precies op de begin tijd beginnen met fotootjes schieten.
Toen dit topic werd opgestart werd er toch al een tijd gemeld... :o

In navolging van het geweldige initiatief van Hiltjo en Tom, een mini fotoshoot, lijkt het mij leuk om een 'spontane' mini-meeting/fotoshoot te houden op : zaterdag 15 maart om 14.00 uur bij het Muiderslot te Muiden. Niets moet en niemand is verplicht maar het lijkt mij een schitterende fotolokatie.


Lijkt mij niet zo handig om deze tijd aan te gaan passen omdat leden die zich nu al hebben aangemeld hebben....dat hebben gedaan met deze tijd ;)

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: do feb 20, 2014 2:16 pm
door Hiltjo
Kijk 13:00 kan nog maar om t nu ineens 2uur eerder te doen?xd

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: do feb 20, 2014 2:17 pm
door HazeSpace
Klopt Arthur! Maar als een andere tijd beter geschikt zou zijn zodat iedereen kan komen zou dat mogelijk een betere optie zijn? :thumbup:

Mij maakt het in ieder geval allemaal niet uit. Zolang er niets tussen komt ben ik er sowieso. Of dit nu om 10 uur 's ochtends is of 4 uur 's middags!

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: do feb 20, 2014 2:23 pm
door Schumi
HazeSpace schreef:Klopt Arthur! Maar als een andere tijd beter geschikt zou zijn zodat iedereen kan komen zou dat mogelijk een betere optie zijn? :thumbup:

Mij maakt het in ieder geval allemaal niet uit. Zolang er niets tussen komt ben ik er sowieso. Of dit nu om 10 uur 's ochtends is of 4 uur 's middags!
Maar heb je dat dan al uit gezocht dan???
Klopt Arthur! Maar als een andere tijd beter geschikt zou zijn zodat iedereen kan komen zou dat mogelijk een betere optie zijn?

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: do feb 20, 2014 2:26 pm
door Hiltjo
Kijk eerst naar de aanmeldingen en vraag wie er om 12:00 kunnen? En eventueel 13:00 12:00 ga ik niet redden

Re: fotoshoot Muiderslot

Geplaatst: do feb 20, 2014 3:17 pm
door Schumi
Mededeling: alle evenementen die wij als FSC opstarten worden ook als zodanig aangekondigd op de Facebook pagina van de FSC :o

Om nu misverstanden te voorkomen (had dit al eerder aangehaald) kan er niet te pas en te onpas de aanvang tijden van een evenement aangepast cq gewijzigd en worden gemeld op het topic.

Als er om wat voor reden dan ook aanvang tijd van een gepubliceerd evenement moet worden aangepast....zal eerst aan enkele voorwaarden moeten worden voldaan.
De leden dienen tav aanpassingen van locatie/tijden....enz,enz ten alle tijden te communiceren met de initiatief nemer van het evenement.

Dan zal er een evaluatie gedaan moeten worden of het zin vol is om het eea aan te passen of niet, en uiteindelijk zal alleen (in dit geval Cees) aan de deelnemers bekend maken of/en wat er gewijzigd is/gaat worden...en zo ja...dan zal dit zowel op het forum als ook op de Facebook pagina aangepast moeten gaan worden.

De valkuil is vaak...dat er zich teveel leden(met alle goede bedoelingen hoor) zich gaan mengen in de organisatie van een evenement...en dat is niet de bedoeling... de initiatief nemer is de enige die leading is van het begin tot het eind.

Mee denken mag altijd :thumbup: vaak is het handiger op even een Pm te sturen naar de initiatief nemer.
We moeten voorkomen dat niemand het meer snapt :( en dat moeten we met z'n allen zien te voorkomen.