Hey All

In dit topic stel je jezelf en je Stilo (met foto) voor (na registratie heb je automatisch toegang tot het complete forum)
Gebruikersavatar
Ecniv
Senior
Senior
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 448
Lid geworden op: wo mei 14, 2014 12:44 am
Registration: 84-ll-xl
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Numansdorp
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 40 keren
Contacteer:

Re: Hey All

Bericht door Ecniv »

Ja baal d`r ook best wel hard van maar kon er zelf weinig aan doen mn achterkant gleed weg en reed op zo`n smalle weg dat ik geen tijd meer had om te corrigeren dus ging zo de dijk af en de sloot in.... :cry:

@djacco & mikester: Die onderdelen ga ik mn best ff voor doen hij wordt in de loop van de week opgehaald dus als ik de tijd kan vinden trek ik dat spul er even af alleen ben bang dat als je de bodemplaat bedoelt dat daar weinig van over is (helemaal open gereten door de berging van het voertuig)
Sex is like air: You will miss it when it`s gone

Gebruikersavatar
djacco
Goeroe
Goeroe
Berichten: 1143
Lid geworden op: di feb 18, 2014 1:25 pm
Registration: 93-LS-KP
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active Plus
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Almere
Gegeven waarderingen: 175 keren
Ontvangen waarderingen: 159 keren
Contacteer:

Re: Hey All

Bericht door djacco »

Ecniv schreef:Ja baal d`r ook best wel hard van maar kon er zelf weinig aan doen mn achterkant gleed weg en reed op zo`n smalle weg dat ik geen tijd meer had om te corrigeren dus ging zo de dijk af en de sloot in.... :cry:

@djacco & mikester: Die onderdelen ga ik mn best ff voor doen hij wordt in de loop van de week opgehaald dus als ik de tijd kan vinden trek ik dat spul er even af alleen ben bang dat als je de bodemplaat bedoelt dat daar weinig van over is (helemaal open gereten door de berging van het voertuig)
Hallo Vince dank al vast voor de moeite, ik heb nu niks dus ook een gebroken/ kapotte bodemplaat is welkom die is wel te fixen :D Daarbij zijn de kapjes op de accu pluspool en zekeringkastje net boven de accu lastig te krijgen...

Gebruikersavatar
longtimeago
Goeroe
Goeroe
Berichten: 769
Lid geworden op: zo jun 30, 2013 4:34 pm
Registration: 56-XFP-1
Coach type: 5 Drs Hatchback
Model: Sport
Engine: 1.2 16V (188A5.000)
Woonplaats: Alkmaar
Gegeven waarderingen: 442 keren
Ontvangen waarderingen: 108 keren
Contacteer:

Re: Hey All

Bericht door longtimeago »

Ecniv schreef:Ja baal d`r ook best wel hard van maar kon er zelf weinig aan doen mn achterkant gleed weg en reed op zo`n smalle weg dat ik geen tijd meer had om te corrigeren dus ging zo de dijk af en de sloot in.... :cry:

@djacco & mikester: Die onderdelen ga ik mn best ff voor doen hij wordt in de loop van de week opgehaald dus als ik de tijd kan vinden trek ik dat spul er even af alleen ben bang dat als je de bodemplaat bedoelt dat daar weinig van over is (helemaal open gereten door de berging van het voertuig)
:( Nouja, geef haar dan maar een mooi vaarwel en gelukkig heb je zelf niets. Je hoort wel eens verhalen over mensen die een sloot in glijden, op de kop de modder inzinken en dan gewoon niet kunnen ontsnappen. :?

Echter wel een vraagje, zit er een midden armsteun in die niet té zwaar beschadigd is door het water? (Het liefste natuurlijk helemaal niet beschadigd). Anders zou ik die wel over willen nemen. :)
- Fiat Stilo 1.2 16V Active 80PK - 2002 - Verkocht :(
- Seat Ibiza 1.2 TDi Style 75PK (180NM) - 2012 -

Gebruikersavatar
djacco
Goeroe
Goeroe
Berichten: 1143
Lid geworden op: di feb 18, 2014 1:25 pm
Registration: 93-LS-KP
Coach type: 5 Drs MultiWagon
Model: Active Plus
Engine: 1.6 16V (192B30)
Woonplaats: Almere
Gegeven waarderingen: 175 keren
Ontvangen waarderingen: 159 keren
Contacteer:

Re: Hey All

Bericht door djacco »

Lijkt veel vraag te zijn naar onderdelen :D
Kan je niet overleggen met de betreffende personen om de onderdelen beschikbaar stellen aan de FSC evt. met een regeling m.b.t. opbrengsten??
is maar een idee ;)

Gebruikersavatar
Ecniv
Senior
Senior
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 448
Lid geworden op: wo mei 14, 2014 12:44 am
Registration: 84-ll-xl
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Numansdorp
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 40 keren
Contacteer:

Re: Hey All

Bericht door Ecniv »

longtimeago schreef:
Ecniv schreef:Ja baal d`r ook best wel hard van maar kon er zelf weinig aan doen mn achterkant gleed weg en reed op zo`n smalle weg dat ik geen tijd meer had om te corrigeren dus ging zo de dijk af en de sloot in.... :cry:

@djacco & mikester: Die onderdelen ga ik mn best ff voor doen hij wordt in de loop van de week opgehaald dus als ik de tijd kan vinden trek ik dat spul er even af alleen ben bang dat als je de bodemplaat bedoelt dat daar weinig van over is (helemaal open gereten door de berging van het voertuig)
:( Nouja, geef haar dan maar een mooi vaarwel en gelukkig heb je zelf niets. Je hoort wel eens verhalen over mensen die een sloot in glijden, op de kop de modder inzinken en dan gewoon niet kunnen ontsnappen. :?

Echter wel een vraagje, zit er een midden armsteun in die niet té zwaar beschadigd is door het water? (Het liefste natuurlijk helemaal niet beschadigd). Anders zou ik die wel over willen nemen. :)
Het spijt me maar deze zat hier niet in anders had ik hem er met plezier voor je uit gehaald ;)

De andere (verzochte) onderdelen heb ik er net uitgetrokken + wat extra`s:

- 2 Spiegels
- 2 Raam motoren
- 2 Tweeters
- 2 Speakers origineel (voor)
- 2 Speakers origineel (achter)
- 1 Afdekkapje + pool accu
- 1 Bovenkap accu

Helaas heb ik alleen de bodemplaat er niet onderuit kunnen krijgen sorry daarvoor djacco :oops:

Wat hierboven is aangevraagd hou ik voorlopig gereserveerd voor diegene, stuur me maar een pm voor het afhandelen.
Voor de rest sta ik open voor een bod of de oplossing die door djacco is aangedragen
Deze gebruikers waarderen Ecniv voor dit bericht:
longtimeago (di mei 20, 2014 7:02 pm)
Waardering: 14.29%
Sex is like air: You will miss it when it`s gone

Gebruikersavatar
HazeSpace
Master
Master
Berichten: 631
Lid geworden op: ma feb 10, 2014 3:19 pm
Registration: 12312
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Dynamic
Engine: 1.8 16V (192A4000)
Woonplaats: Etten-Leur / Lelystad
Gegeven waarderingen: 58 keren
Ontvangen waarderingen: 89 keren
Contacteer:

Re: Hey All

Bericht door HazeSpace »

Ik denk dat het een heel goed idee is om onderdelen te verkopen. Als je nog bij de bodemplaat rechts (bijrijderskant) voor hebt die heel is wil ik dat graag weten! Ook heb ik interesse in je remlichtschakelaar! Weet zeker dat je voor enorm veel onderdelen nog geld kan vangen... helemaal binnen deze club..
Thomas

theboyk
Junior
Junior
Berichten: 137
Lid geworden op: di mar 25, 2014 9:51 pm
Registration: 49-LR-ZH
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Schiedam
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 22 keren
Contacteer:

Re: Hey All

Bericht door theboyk »

Vince,

oud topic leven inblazen...

heb je de auto weggedaan of heb je zoveel mogelijk onderdelen gered voor de FSC?
+++++++ STILO ABARTH SELESPEED 2.4 LPI +++++++

Gebruikersavatar
Ecniv
Senior
Senior
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 448
Lid geworden op: wo mei 14, 2014 12:44 am
Registration: 84-ll-xl
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Numansdorp
Gegeven waarderingen: 13 keren
Ontvangen waarderingen: 40 keren
Contacteer:

Re: Hey All

Bericht door Ecniv »

Ik heb nog wel wat liggen helaas niet zo veel, ik had namelijk geen ruimte om het allemaal op te slaan :(
Sex is like air: You will miss it when it`s gone

Gebruikersavatar
Schumi
Forum moderator
Forum moderator
Quickpoint
Quickpoint
Berichten: 5366
Lid geworden op: di apr 23, 2013 12:33 pm
Registration: 68-JT-JV
Coach type: 3 Drs Hatchback
Model: Abarth Selespeed
Engine: 2.4 20V (192A2000)
Woonplaats: Maranello Italie
Gegeven waarderingen: 17 keren
Ontvangen waarderingen: 838 keren
Contacteer:

Re: Hey All

Bericht door Schumi »

Heren dit is een voorstel topic... :o verzoek om elders op het forum verder te gaan met !!!! :thumbup:
============>>> STILO AMR24 STRADALE 200/PK Tuned by Madeno Racing <<<===========

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten