Er zijn 442 resultaten gevonden

Terug

door cees26
wo feb 19, 2014 5:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: fotoshoot Muiderslot

Is het trouwens mogelijk om de tijd van de fotoshoot van 14:00 naar 12:00 dáár aanwezig te zetten? En lukt het Cees met de toestemming om het terrein op te mogen rijden en een fotoshoot houden aan de voet/tuin van het kasteel? :D Voor zover ik nu weet is het daar betaald parkeren voor E1, dus dat v...
door Schumi
wo feb 19, 2014 5:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

cees26 schreef:potverdorie, wat is het toch heerlijk om met een Stilo over de Autobahn te gaan !!
Dat is potverdorie best nog wel gevaarlijk met al die benzine voor de FSC aan boord... :lol: :lol: :lol:
door cees26
do feb 20, 2014 11:24 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Dat maakt voor de verzekering niet uit. De verzekering gaat moeilijk doen indien er sprake is van grove snelheidsovertreding, geen dekking als er sprake is van deelname aan races, of rijden op circuits. Als je in bijv. Duitsland onlimiteerd snel mag, geen probleem. Daar er toch de verkeersveiligheid...
door Schumi
do feb 20, 2014 12:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

longtimeago schreef:Ik heb me altijd laten vertellen dat als je een ongeluk krijgt boven de 150 km/u de verzekering er niet blij mee is, ook al is het jouw schuld niet.

hoe het nu zit weet ik écht niet :lol:
POTVERDORIE !!! :o
door cees26
do feb 20, 2014 1:04 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

potverdorie, was ik potverdorie vergeten ! potverdorie. :lol: :silent:
door dennis12354
do feb 20, 2014 7:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

wat betreft verzekeringsdekking in Duitsland. Let er wel op dat de verzekering niet vergoed, of jij als veroorzaker wordt gezien als jij in de wintermaanden geen winterbanden om je auto hebt. Daarnaast. Raak je ooit in een ongeluk betrokken in Duitsland, ook al is het maar een kleine parkeerschade, ...
door yellowstilo
vr feb 21, 2014 11:57 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: stroring multifunctioneel display

als je de tellerkast naar mij had opgestuurd dan had hij inmiddels al lang gerepareerd kunnen zijn - er wordt een hoop gespeculeerd maar met vervangen van leds (die zelden kapot gaan...) schiet je echt niets op.... inclusief heen- en terugsturen ben je het paneel 3 dagen kwijt (muv. het weekend) - d...
door Arno Timmerman
vr feb 21, 2014 9:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwe vooruit met mat zwarte zonneband

Het ziet er nog best stoer/sportief uit ook! :O Hoeveel kostte dat om te plaatsen? Of heb je het zelf gedaan? Hoeveel kostte de 'band'? Ben nu wel geïnteresseerd, haha Ik heb dat samen met een vriend op men ruit aangebracht en kheb voor die band 5 euro betaald wel als je dat daar op plakt let op da...
door Thenu
do feb 27, 2014 2:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Potverdorie...!!!

Potverdorie Tim, ik zou zeggen een brief sturen naar d klachtencommissie.
door Arie480
vr feb 28, 2014 11:25 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Volvo naar Stilo naar Abarth of JTD

Hey guys Ja sorry stom stom het is een 2.5 inplv 2,4 :oops: zit nog een beetje in het volvo wereldje....... Als ik aan de wal ben rijdt ik wel behoorlijk wat kilometers ongeveer 600+ dus vandaar dat ik even dacht aan een diesel, voor de benzine hoef ik het ook niet te laten, in Groningen woon ik dic...