Er zijn 65 resultaten gevonden

Terug

door Reind67
do jan 25, 2018 9:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eerste meeting 2018 vh nieuwjaarsmeeting

Cees,

Is het " eigen FSC zaaltje" nog voldoende of wordt er een wandje weggeschoven.. :lol:
Met alle aanmeldingen tot nu toe :thumbup:
door Reind67
zo jan 28, 2018 1:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Nieuwjaars meeting utrecht 27 januari 2018

Mede Stilsten, Gisteren weer een gezellige meeting beleefd, nieuwe gezichten / leden ontmoet. Gesproken over auto's , Fiats, werk en andere zaken. Was een gezellige samenkomst. We zien uit naar het 5 jarig lustrum! Ontdekt dat ik een redelijk vroeg lid ben , @ okt 2013. Organisatie bedankt! ( Cees, ...
door Reind67
za feb 10, 2018 11:22 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting zaterdag 24 maart 2018

Hoi Cees,
Uitsluitend voor Abarth rijders deze meeting of ook geïnteresseerden?
door Reind67
di feb 20, 2018 6:42 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Klussen aan de stilo 1.6

Hoi Ruben, Goed om te horen dat je geslaagd bent met alle werkzaamheden... De meeste zaken komen me bekend voor (had een 1.6 hb 5 deurs..10/2002). Accubak die los op de balk lag @ (roestschade), stelmotor koplamp stuk, aandrijfas hoes vervangen, typisch Stilo :problem: En later nog de handremkabel v...
door Reind67
zo feb 25, 2018 6:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: g12 Koelvloeistof paraflu up net onder het minpunt. Tijdelijk aanvullen met G12+ ok?

Hoi thewizz, Las je vraag over koelvloeistof.. Let op: in geval van nood is elke koelvloeistof goed. Zonder koelvloeistof rijden is uit den boze natuurlijk en uiteraard niet onder minimum. Als je toch van plan bent alle vloeistof te verversen lijkt het mij niet zo'n probleem om een kleine hoeveelhei...
door Reind67
wo feb 28, 2018 10:06 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: werken aan je auto

@ met enige regelmaat in de buurt.. Als oud Veendammer niet moeilijk 8-)
door Reind67
di mar 13, 2018 8:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Even voorstellen

Hoi Benny,
Welkom bij de gezelligste Fiat club van Nederland !
Leuk , de provincie Zeeland laat weer van zich horen!
Veel plezier hier op het forum.
door Reind67
zo mar 18, 2018 7:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Voorstellen

Hoi Wim,
Welkom bij de gezelligste Fiat club van Nederland .
Hier op het forum vindt je vast wel tips om een paar probleempjes de baas te worden.
Nog een Drontenaar erbij, word zeker gezellig!
Wellicht zien we elkaar eens op een (mini-) meeting.
door Reind67
do mar 22, 2018 9:54 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Tourrit zuid- en noord oost Groningen

Hoi Astrid & Jan,
Dit kunnen we niet laten schieten als oud Groninger een tochtje door t' Grunniger laand...
Ik denk de (korte) route door Groningen...maar laat het nog even van jouw organisatie schema afhangen.
door Reind67
vr mar 23, 2018 11:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Fiat accessoires (Wish)

Beste mede Stilo en / of Fiat rijders, Ook ik heb eens wat rondgeneusd op Wish en een aantal leuke zaken gevonden om de Fiat wat op te leuken met aardige voorwerpen. Zo is het altijd wel een rommeltje bij mij in de auto met muntjes , parkeergeld e.d.. Heb hiervoor een " Fiat beker ' besteld. Wa...