Er zijn 367 resultaten gevonden

Terug

door Andreas
wo okt 08, 2014 12:55 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: oproep "koffieklets"

Leuk idee. Mike en ik zijn net vorige week zaterdag in het hoge noorden bezig geweest!
door dennis12354
do okt 09, 2014 4:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo 1.9 JTD 16v uproad

klopt ook wel, heb de 29-TD-VG (ook een gele 16v JTD) nog naast de 32-TD-VG zien staan in de dealer. Deze staat inmiddels ook te koop !!!! http://www.autowereld.nl/fiat/stilo/j-sw-1-9-jtd-140-pk-uproad-ecc-17-inch-chroom-9793998/foto.html En in Zevenaar staat een 70-SL-RD te koop, een zilveren Uproa...
door cees26
ma nov 10, 2014 9:55 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2015] planning evenementen 2015

Een hobby uitoefenen is 1 ding, maar er met gelijkgestemden over praten maakt het nog leuker ! Aktiviteiten waarbij de Stilo centraal staat, staan dan ook regelmatig op het programma voor FSC meetings. Het staat leden uiteraard vrij, en dat juichen wij bij FSC toe, om zelf ideeen voor meetings aan t...
door marcel-abarth
vr jan 02, 2015 7:26 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De 5 drs Abarth van Marcel

Reind67 schreef:Hoi Marcel,

Blijft een wens van mij een vijf deurs Abarth, dit is wel een hele mooie !

Mvg. Reind67
dankje, de 5 drs oogt niet zo mooi als een 3 drs maar is wel makkelijker, hij rijd wel helemaal geweldig..
door Jeff81
zo jan 11, 2015 5:01 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Nog een Uproad erbij.....

Hallo Allemaal, Ik ben Ferry en ben sinds kort trotse eigenaar van een Stilo Uproad 1.9 Jtd 115 PK. Hiervoor vooral Alfa's gereden. Wel al eerder Fiat's gereden een Punto en een Barchetta. Ik was al een tijd opzoek naar een uproad en na veel geduld en internet afspeuren eindelijk een gevonden. :D Ik...
door marcel-abarth
wo jun 03, 2015 7:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De 5 drs Abarth van Marcel

Slicks mag niet helaas. Heb nieuwe Pirelli P6 banden besteld. Morgen gaan ze eronder.
door cees26
ma jun 08, 2015 10:27 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2015] Re: Viva Italia Assen 2015

Eindelijk werd het 7 juni, de dag van Viva Italia te Assen, een jaarlijks terugkerend hoogtepunt voor liefhebbers en een evenement waarbij FSC niet mag ontbreken. Het was erg vroeg dag, maar we/ik wilde zeker op tijd zijn om onze plaats zeker te stellen. Het was een frisse ochtend, maar het beloofde...
door Schumi
ma jun 08, 2015 11:42 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva Italia Assen 2015

Het was weer een super gezellige FSC meeting op het TT-circuit van Assen :clap: weer veel leden kunnen ontmoeten...en heel veel gekletst ;) Het weer en de sfeer was super dus de dag kon niet meer stuk...heb nog mensen ontmoet die wel met een Stilo op het circuit waren maar (nog) geen FSC lid waren.....
door kaasjager
ma jun 08, 2015 12:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva Italia Assen 2015

Het was zeker een gezellige dag!
Mooi weer, leuke mensen en vooral heel veel mooie auto's :thumbup: