Er zijn 367 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
ma okt 26, 2015 10:06 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Op bezoek bij FSC "Service Quick Point" Amersfoort

Goed om te horen zeg !!! dus heb ik niets te-veel gezegd over Mike he.... :o :thumbup: :clap:
door Leen
ma okt 26, 2015 1:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Op bezoek bij FSC "Service Quick Point" Amersfoort

Onder andre dit soort collegiale acties maakt onze club zo leuk.
Dat er reparaties en onderhoudswerkzaamheden binnen de club kunnen worden uitgevoerd (tegen een redelijk prijs) vindt ik super.

Groet,
door Bommetje
di okt 27, 2015 10:41 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Bom's Abarth

Een kleine update, we zijn inmiddels op de 167.000km belandt. Veel minder km's dan de bedoeling was, veel meer gedoe dan gewenst.... Vlak voor de zomervakantie aanbrak met een reis naar Zuid Frankrijk op het programma liep het hele mechanisme van de achterbank en middelste veiligheidsriem vast waard...
door mark-abarth24
za nov 14, 2015 7:29 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Stilo 5m Mark-Abarth24

Hallo allemaal, Afgelopen donderdag hebben wij (Arthur, Arno en ik) groot onderhoud gepleegd, samen met de vader van Arno. De auto heeft ongeveer 100.000 km geleden voor het laatste een grote beurt gehad, waardoor veel dingen aan de auto vervangen moesten worden. Bij aankoop hebben we niet gezien da...
door Davidoff
za nov 28, 2015 12:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 5m Mark-Abarth24

Aardige klus hoor! Maar wel weer lekker rijden.
door mark-abarth24
vr dec 11, 2015 12:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Project Stilo Abarth @N@ND@B@RTH

Hallo allemaal, Zo als sommige wisten was recent Anand zijn druk lager gesprongen door een productie fout. Het lager heeft er nog geen jaar in gezeten maar was gaan lekken. Na paar dagen achter de schermen discuseren opperde we het idee zullen we ook je Blok gaan vervangen. Gezien deze al 350.000 ki...
door mark-abarth24
za dec 12, 2015 10:41 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Project Stilo Abarth @N@ND@B@RTH

Hallo Allemaal , Donderdag 10 December zijn we weer verder gegaan. Deze dag hebben we alle onderdelen van de motor Grondig schoon gemaakt. Daarna zijn we begonnen met het opbouwen van de nieuwe motor. Hierbij hebben we gelijk gedacht aan alle crusialen delen van de motor en de bak gelijk,deze zijn g...
door cees26
za dec 12, 2015 11:12 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Project Stilo Abarth @N@ND@B@RTH

Super gedaan, heren !

Chapeau voor jullie en het is gewoon geweldig dat dit bij FSC kan !

A presto
Cees
door mark-abarth24
za dec 12, 2015 11:20 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Project Stilo Abarth @N@ND@B@RTH

Hallo Allemaal, Vrijdag 11 December hebben we de laatste dingen gedaan zoals Aandrijf assen gemonteerd met nieuwe hoezen er omheen. Waarna om 12 uur het grote moment kwam de eerste keer starten en Jawel hij starten in 1 keer. Daarop is Anand zijn eerste proef ritje gaan maken en die ging zonder prob...
door GijsP
za dec 12, 2015 3:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Even voorstellen

Hallo FSC leden. Ik woon in het midden van het land, dicht bij Utrecht en heb sinds dinsdag deze week een Stilo 3 deurs. Sinds dit model uitgebracht is heb ik het altijd een erg mooie auto gevonden. Omdat m'n Punto nu echt aan vervanging toe was ben ik deze week de bezitter van de auto die ik al hee...