Er zijn 33 resultaten gevonden

Terug

door jankoster
zo jun 08, 2014 7:18 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort

Hierbij meld ik me aan voor viva italia zandvoort

Was weer top viva italia te Assen
door jankoster
wo okt 29, 2014 12:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De EGR klep bij de 1.9 JTD

Kan inderdaad wel helpen. Maar een flesje injectorreiniger op ong. 3/4 tank geeft bij mij ook veel verschil. Wat je natuuurlijk ook nog kunt doen is een langere tijd in Duitsland volgas geven zodat de EGR ook nog 'schoon' gebrand wordt. Ook hier wil ik melden dat een EURO 3, de JTD dieselmotoren mo...
door jankoster
vr dec 19, 2014 3:27 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De EGR klep bij de 1.9 JTD

Sinds de stilo Is gechipt. Heb een betere verbranding. Dus ook schoner eerder was me uitlaat na enige tijd helemaal zwart van de roet. Nu Is dat een stuk minder verbruik Is ook flink gezakt. Ga vandaag uit nieuwsgierigheid wel me ERG klep schoonmaken
door jankoster
zo mar 08, 2015 7:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: fiat stilo jtd 1.9 storing instrumentenpaneel can signaa

hallo iedereen sinds vandaag heb ik het probleem opgelost. en als geweten had dat het zo iets simpels en kleins kon wezen, had met dat een hoop tijd en geld bespaart! ik maak er even een duidelijk verhaaltje van van de symptomen die de stilo had en hoe je het kan op lossen. alles wat het niet deed *...
door jankoster
wo apr 22, 2015 5:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: gewoon stuur vervangen voor een lederen stuurwiel

bedankt. Ehh nee ik heb niks op me stuur maar me radio heeft wel de voorbereidingen. Wel interessant dit. Zal eens na vraag doen bij de dealer. Als ze me nog aardig vinden na laatste telefoontje haha
door jankoster
di nov 03, 2015 9:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Hersenziekte SCA1

FB_IMG_1446582086194.jpg
We zijn al een mooi eindje op weg.
door jankoster
zo nov 15, 2015 6:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: gloeibougies

Brandstof pomp en koelvloeistof leiding sleutel hebben met knik koppeling. Veel succes. En voorzichtig zijn

Moeilijkste zijn de 2 rechter spiralen moet je tussen de egr klep door. Weinig ruimte.

Ciao
door jankoster
wo dec 23, 2015 11:19 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stylo Abarth 2006 met startknop en CID

Hallo

Volgens mij moet je de sleutel bij je handrem plaatsen daar zitten van die icoontjes. Maar ik weet dit niet zeker heb zoiets ooit eens gelezen.

Gr jan
door jankoster
wo mei 25, 2016 9:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gezocht 17 inc originele stilo velgen ( Speed line serie

als je maar laat om ze wit te maken grrrrrrrrrrrrrrrr