Er zijn 54 resultaten gevonden

Terug

door djacco
ma jul 28, 2014 4:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Stilo van Djacco

Bij deze ook mijn Stilo op het Forum. Ik woon in Almere en werk in het centrum van Amsterdam en ga met de trein naar mijn werk mijn vrouw heeft een Honda Jazz maar daar hoef ik niet aan te sleutelen want daar is nooit iets mis mee :D Ik heb mijn Stilo gekregen van mijn zwager omdat hij er nauwelijks...
door djacco
ma jul 28, 2014 4:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

ACCU en ECU Omdat ik de dag nadat ik mijn auto voor de deur had hem niet gestart kreeg heb ik de accu doorgemeten en bleek dat deze (74amp) overleden was :( ik heb toen direct een nieuwe besteld 56amp besteld, dit zou volgens de specs voldoende moeten zijn .... had ik maar geweten wat ik een week l...
door djacco
ma jul 28, 2014 4:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

BONKEN ACHTER Nadat ik mijn aardes gefixt had werd het tijd iets te doen aan het bonken, nadat ik het wiel er af had was al snel duidelijk dat de rubbers van de dempers weg waren... http://i61.tinypic.com/2m5j8qq.jpg dus nieuwe besteld van KYB en deze er voor de deur onder gezet en jawel hij bonkte...
door djacco
ma jul 28, 2014 5:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

INSTRUMENTEN CLUSTER Omdat het best vervelend rijdt als je niet weet hoe hard je gaat of hoeveel benzine je nog hebt heb ik vervolgens besloten om op zoek te gaan naar een vervangend cluster om te zien of daarmee mijn problemen opgelost zouden zijn. Bij een sloper een cluster gevonden deze ingebouw...
door djacco
ma jul 28, 2014 5:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

KOPPELING PLAKT Mijn eerste meeting (de Noordholland rit) was mijn Stilo nog niet klaar maar bij de tweede meeting was hij er wel bij in Zandvoort was echt een super dagje maar op de heen en de terugweg bleek mijn koppeling echt aan vernieuwing toe. Ik had al eerder last gehad van een plakkende en ...
door HazeSpace
wo jul 30, 2014 6:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Djacco

Zit er voor niet gewoon veren op van een totaal andere auto of 1 die veel lichter(blok) is? Dat hij daarom zo ver doorzakt? Zijn de veren nog wel heel? en niet gescheurd of doorgezaagd?
door djacco
wo jul 30, 2014 10:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo van Djacco

HazeSpace schreef:Zit er voor niet gewoon veren op van een totaal andere auto of 1 die veel lichter(blok) is? Dat hij daarom zo ver doorzakt? Zijn de veren nog wel heel? en niet gescheurd of doorgezaagd?
Hoe kan ik zien of de juiste veren er op zitten? Zo ver ik heb kunnen zien/testen zijn ze heel (en niet gezaagd)
door djacco
ma apr 06, 2015 8:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

Gisteren mijn kachel eindelijk werkend gekregen, het waren waarschijnlijk de actuators (die bepalen de positie van de motors). Had op het fiatforum deze gevonden http://www.fiatforum.com/stilo/240001-climate-control-airflow-issue-broken-actuator-2.html . Bij deze een kort overzichtje zodat ik dit vo...
door djacco
zo mei 10, 2015 8:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

Vandaag samen met dawid mijn veerpoten voor vervangen. Ik had een setje complete veerpoten van de sloop gehaald die er nog goed uitzagen. Heb het beetje roest er af gehaald dat er op zat en ze in de zwarte verf gezet. Het vervangen ging super simpel ook omdat luigi een aantal bouten al gangbaar had ...
door dadis1988
zo mei 10, 2015 11:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

en je remmen goed nalopen:):):)

Groeten