Er zijn 54 resultaten gevonden

Terug

door kaasjager
vr mei 20, 2016 7:01 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn 2de Stilo

Op verzoek van de eigenaar is dit topic weer geopend :thumbup:
door kaasjager
za jun 18, 2016 5:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn 2de Stilo

Mooi dat hij het doet.
Hopen dat je nu eindelijk en lang van je stilo kunt genieten :thumbup:
door djacco
di jul 19, 2016 8:13 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn 2de Stilo

Dat is 3 in 1 jaar moet wel een record zijn :D
door kaasjager
do jul 28, 2016 9:57 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Elektrisch verstelbaar zwart lederen interieur 3 deurs [VERKOCHT]

Binnenkort komt mijn set zwart leer te koop. Deze set had ik ooit gekocht en in mijn stilo geplaatst. Nu gaat de Stilo van mijn vriendin verkocht worden, en zij heeft er liever een crème interieur in(dit heb ik al liggen). Het gaat dus om een set zwart leer wat elektrisch verstelbaar en verwarmt is....
door djacco
ma aug 29, 2016 6:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: stroring multifunctioneel display

Ik zou eerst je aardes, zekeringbox en stekkers (ecu/d4 ed.) nalopen en evt schoonmaken en kijken wat dat doet. Demonteren is niet zo moeilijk, min pool accu los, kappen rond stuur kolom er af halen (incl stoffen kap) schroeven instrumenten paneel los, stuur helemaal naar beneden en naar buiten stel...
door Frank
wo sep 07, 2016 5:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Spoilertje van Abarth op mijn Stilo..

Eerst alles ontvet. Dan dunne kit rand en op sommige plaatsen iets meer waar het raak vlak groter is. Plakken vast zetten met ductape nacht laten staan klaar.....
door cees26
za sep 24, 2016 3:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meeting Overijssel/Friesland.

Heren, dames. Het is misschien leuk om deze meeting af te sluiten met een gezamelijke borrel of eventueel een hapje (eigen kosten), bij van der Valk te Wolvega (adres Atalanta 10). Deze vd Valk vestiging ligt gunstig, gezien de meeting ! Indien daar belangstelling voor is (of afmelden), kan via een ...
door Schumi
vr okt 21, 2016 10:57 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: spontane foutmelding stotterende motor Stilo 1.6

Het is toch z'n goede garage die "Geuzendam" :(
door djacco
za okt 22, 2016 11:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: storing multifunctioneel display

Hier een overzicht van wat ik heb gedaan mijn elektrische probleem op te lossen (en alle meldingen die ik had weg te krijgen) 1) Uitlezen om te zien welke meldingen je hebt. 2) Aardes nalopen vooral het zwarte plastic blokje naast je accu is de aarde waar veel canbus signalen op zitten. Deze openmak...