Er zijn 34 resultaten gevonden

Terug

door Frank
wo dec 30, 2015 10:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ik ben terug

vlak voor vertrek naar de opslag

Afbeelding
door Frank
zo mar 20, 2016 2:57 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Frank zijn projectje.....

En nu....................
door Frank
ma mei 16, 2016 9:27 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Slotmechanisme vraag hellup!!!

Heb net mijn hele mechanisme weer ingebouwd kan er misschien nog wel even bij. Kijken hoeveel er op de stekker zitten.
door Frank
za mei 21, 2016 8:18 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: verwijderen deurpaneel

Als ik van het weekend tijd heb zal ik foto's maken met een korte beschrijving heb ze nu al vier keer verwijderd en geplaatst.
door Frank
zo aug 21, 2016 4:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Kan het dan nog niet iets meer naar het zuid westen... Maar goed te zien dat jullie een leuke dag hebben gehad.
door Frank
zo aug 21, 2016 10:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Kan het dan nog niet iets meer naar het zuid westen... Maar goed te zien dat jullie een leuke dag hebben gehad. Had m bij mijn in de buurt georganiseerd omdat ik hier natuurkijk bekend ben haha Dat snap ik.... De meeste leden zitten toch meer noordelijker. Zeeland en Brabant is niet zo goed vertege...
door Frank
wo sep 07, 2016 5:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Spoilertje van Abarth op mijn Stilo..

Eerst alles ontvet. Dan dunne kit rand en op sommige plaatsen iets meer waar het raak vlak groter is. Plakken vast zetten met ductape nacht laten staan klaar.....
door Frank
ma sep 12, 2016 7:03 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Aanpassingen Stilo Melinda

En ik heb wat afgespoten in mijn leven. Van korsetten tot PVC tot tafels tot nep Hilarisch :lolno: :lolno: Gewoon blijven doorgaan met je eigen methode. Oh ja en de action heeft echt wel een aantal goede spulletjes. Ik heb er ook dingen gehaald, voor mijn laatste project. Voor je volgende project e...
door Frank
vr sep 16, 2016 5:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Frank zijn projectje.....

Dank je voor de tips. Zeker iets om te proberen. Ben gek op de autosloperij.... kan er uren rond dwalen.
door Frank
vr mar 17, 2017 9:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Frank zijn projectje.....

Weer een beetje gerommeld en dus weer wat onderdelen op hun plaats gezet. Gelijk het pakje een stukje ingekort ik stoorde me aan dat lange lompe ding. https://www.dropbox.com/s/lfhzsgsi9y3i86s/20170315_194344.jpg?dl=0 En ik had een goeie hulp vanavond https://www.dropbox.com/s/527rj8mnyrinemx/201703...