Er zijn 21 resultaten gevonden

Terug

door marcel-abarth
di mei 23, 2017 10:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort 2017 !

Hoi Marc.
Ik rij al jaren circuit. Ik zorg ervoor dat alles goedkomt. Ik heb 4 sessies geboekt. Zaterdag en Zondag.
Tot zandvoort.
Ciao
door gh1994
ma mei 29, 2017 12:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Misschien interessant? The Scorpionship

Geen idee of mensen hier er al van gehoord hadden. Een soort Abarth club, genaamd: Scorpionship. Passie voor prestaties, liefde voor de autosport en een gevoel van verbondenheid: welkom bij The Scorpionship, de officiële Abarth-community. Registreer u gratis en ontvang het laatste nieuws over evenem...
door marcel-abarth
za jun 17, 2017 10:01 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort 2017 !

De kaarten voor entree en paddock voor allebei de dagen zijn binnen.

Goed gedaan Cees... :clap: :clap:
door MelindaB
ma jun 26, 2017 10:34 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort 2017 !

Zaterdag was ik er bij, maar helaas moest ik zondag noodgedwongen in bed blijven. De kou en wind hadden me toch te pakken gekregen. Ik verheugde me op een tweede dag, met meer autos en spektakel maar ik werd strontverkouden.... Had ik dat geluk weer, op een meetingdag.. Desondanks heb ik wel echt ge...
door cees26
ma jun 26, 2017 10:56 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2017] Italia a Zandvoort 2017

Voor het eerst werd IAZ over 2 dagen georganiseerd. Beide dagen werden, door FSC goed bezocht, daar lag het niet aan; waar lag het wel aan ? Het weer ! Al weken werd Nederland geteisterd door zinderende hitte, en uitgerekend dit weekend was het regenachtig, winderig en koud, maar het deed mij deugd ...
door Astrid1987
ma jun 26, 2017 11:16 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort 2017

Ik sluit me volledig aan bij Cees! Het was voor mij de eerste keer IAZ, en wat heb ik genoten en m'n ogen uit gekeken. Veel mooie Italiaanse wagens gezien en gehoord hahaha. Het was even wennen aan de wind (als Brabander die haast nooit aan de kust komt...) En inderdaad ook super om iedereen weer te...
door johan.Kip125
ma jun 26, 2017 2:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Italia a Zandvoort 2017

Ook wij hebben weer genoten van 2 dagen Zandvoort. traditiegetrouw de zaterdagmorgen op het strand begonnen voor een heerlijk ontbijtje. Zelfs nog een paar rondjes gereden op het mooie circuit. Omdat de panda's ( 100 PK) mij met gemak voorbij kwamen noem ik het maar niet racen. Wel een mooie ervarin...
door gh1994
wo jun 28, 2017 1:44 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Mijn 1.8: Return to full glory!

Hallo allen, Enige tijd geleden heb ik een 1.8 Dynamic uit 2002 aangeschaft. Een prachtige auto! Een tijdloos model dat je (te) weinig ziet, tussen al het lease blik van tegenwoordig. De Stilo vervangt de BMW e36 die ik hiervoor had, mijn vriendin heeft deze helaas total-loss gereden. Voor heel wein...
door japioo
vr jul 21, 2017 8:17 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Gearbox failure eerste dag van de vakantie

Marex schreef:Succes jaap,
Als hij terug is kunnen we ook samen ff kijken.
Groeten marc..
Bedankt Marc. We zullen de komende dagen afwachten wat de conclusie bij Het Autohuis is.
In Frankrijk ( Ounans, Jura ) nog steeds alles lekker, prachtig weer.

Jaap.