Er zijn 128 resultaten gevonden

Terug

door Dee01
ma okt 10, 2016 5:21 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Friesland/Overijssel meeting

Ik ga nu aan de video beginnen, ik verwacht deze vanavond of morgen vroeg online te hebben :D

Melinda in de komende dagen ga ik al je video's van youtube trekken en maak ik er mooi 1 filmpje van :)

Edit*
Oops... problemen met auteursrechten..... (muziek)
door Dee01
do okt 13, 2016 3:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ramen blinderen

Het is vooral weten wat je doet en ook belangrijk dat je niet gaat haasten, lucht kun je voorkomen door te zorgen dat je ruit helemaal vrij is van vetten en vuil, zowel bij het krimpen en snijden als bij het plakken (je zou evt een naald kunnen gebruiken om het luchtbelletje kapot te prikken en hem ...
door Dee01
vr okt 14, 2016 7:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Friesland/Overijssel meeting

Dank allen!! Hier alvast de link naar de video!:D https://youtu.be/W_zxY3-tQf0 ( https://youtu.be/W_zxY3-tQf0 ) Het is jammer dat wij al snel uit collone geraakt zijn, had graag iedereen even ingehaald zodat iedereen zijn auto erop staat. Maargoed volgende x weer beter nog even een update over rowie...
door Dee01
vr okt 14, 2016 8:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

Mike Kaasjager Stilo's redt van de sloop... :o :clap: :clap: :clap: (Al is het nog niet zover maaarrrr...) waarvoor HEEL VEEL DANK EN RESPECT!!!! Ohhh wat ben ik blij als het in orde komt Edit* Ook even een dikke duim omhoog voor de rest van het beheer, jullie moeten er toch een hoop tijd in stoppe...
door Dee01
za okt 15, 2016 11:20 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo Melinda

MelindaB schreef: Voor de rest word het ff rond kijken of ik wat leuks zie om te doen. Haha

Greetz, Melinda!
Kijk eens op aliexpress, zoeken op car tuning of car styling :)
door Dee01
zo okt 16, 2016 2:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: 2017

Alvast aanwezig! (Ovb)
door Dee01
do okt 20, 2016 5:19 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rondrit Noord Holland

Wij zijn er bij *ovb
door Dee01
vr okt 21, 2016 5:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Wist je dat !!!

cees26 schreef:Gaat het nog goedkomen ?
Ja dat denk ik wel, kaasjager gaat het even bekijken en zodra hij meer weet laat hij het me weten, hij ging proberen dit weekend te kijken dus we wachten nog even af :D, zodra ik meer info heb ga ik jullie zeker op de hoogte stellen :)
door Dee01
za okt 22, 2016 8:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] home sweet home

Afbeelding

zoals de titel al verklapt... wij gaan verhuizen :D over 2.5 a 3 weken krijgen wij de sleutels:D:D