Er zijn 128 resultaten gevonden

Terug

door Dee01
za aug 06, 2016 1:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

Het is inderdaad bij de tramhaven http://i65.tinypic.com/s2fj3p.png het rode locatie dingetje zit net niet op de goede plek, het zit daar in het midden van dat stukje rechts ervan, daar zullen we verzamelen, wat later zorg ik er nog evem voor dat iedereen mijn telefoon nummer krijgt, mocht er iemand...
door Dee01
ma aug 08, 2016 3:38 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Centraal deurvergrendeling reageerd niet meer

Zoals dadis al zij, jullie kunnen het beste even proberen om de sleutel opnieuw in te leren, ik heb geen flauw idee hoe dat moet, is even een kweste van of afwachten tot iemand hier kan vertellen hoe te doen, of ff googlen. Bij onze vw hetzelfde probleem gehad(alleen was de sleutel kapot), inleren h...
door Dee01
do aug 18, 2016 6:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Meeting Brabant 20 augustus 2016

MelindaB schreef:Prima joh, ik woon 300meter van de action. het was idd die! :D
Thnx, ik neem zaterdag moneysss mee :)
door Dee01
za aug 20, 2016 10:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Het verslagje van cees zegt eigenlijk al meer dan genoeg, we waren met 6 stilos en 8 personen, desondanks wel een goeie en gezellige dag gehad! wij zullen vaker te zien zijn bij een meeting, ivm mijn hudige situatie op het werk is het even lastig om op lange termein iets toe te kunnen zeggen, we gaa...
door Dee01
zo aug 21, 2016 1:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

cees26 schreef:In de wandelgangen hoorde ik, om hier een jaarlijks evenement van te maken ! Ik zeg, doen !!!!
Gaan we zeker doen :thumbup:
door Dee01
zo aug 21, 2016 1:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Herten 2016

Je kan mij en rowie voorlopig aanmelden, mochten we af moeten melden dan komen we hier optijd mee :)
door Dee01
zo aug 21, 2016 2:14 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Herten 2016

Ja ik kwam idd net terug om te vermelden dat het ex overnachting is, we stuiten zojuist al op een klein probleempje... 3 sept komt mn kleine neefje hier, ik ga even kijken of ik hem misschien mee mag nemen, het zou ook kunnen zijn dat hij in de avond pas komt, ik laat hierover vandaag nog iets weten...
door Dee01
ma aug 22, 2016 5:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Wij kwamen8 op de heenweg dit ook nog tegen

Afbeelding

Het zo te zien kan hij met zn auto niet varen xD, we denken dat hij uit het water gehaald is
door Dee01
zo aug 28, 2016 2:53 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Video is bijna klaar, morgen nog even wat kleine dingetjes doen, dan renderen en uploaden, het renderen zal ongeveer 8uur duren en het uploaden ongeveer 4uur, ik hoop dat hij morgen avond al online staat :)