Er zijn 128 resultaten gevonden

Terug

door Dee01
do aug 23, 2018 12:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ecu 1.6 spoed

Om het optreden van problemen te verlengen kun je ervoor kiezen de ecu evt in de accu bak te plaatsen (mits je de ruimte over hebt). Ik heb ook ecu problemen en heb hem destijds in de accubak geplaatst, helaas is het probleem niet verdwenen maar ik kan me prima verplaatsen naar de plekken waar ik na...
door Dee01
za aug 25, 2018 9:30 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Brabant meeting zomer 2018

We gaan dr weer veur!!
door Dee01
za aug 25, 2018 7:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Brabantmeeting

Vanochtend rond 10uur met de vw aangekomen op verzamellocatie (dank astrid+moeders voor grastvrijheid!) Zoals gezegd een niet al te grote opkomst (toch nog 11 mensen) maar desondanks een enorm gezellige dag!, ook weer nieuwe gezichten gezien, wat ook altijd leuk is!(vooral als een ervan dan ook enig...
door Dee01
zo aug 26, 2018 9:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Brabantmeeting

Volgend jaar niet missen dus! (Desnoods zonder stilo) altijd leuk nieuwe gezichten te zien :D
Hopelijk hebben jij en je kids ook een lekker weekend achter de rug! :thumbup:
door Dee01
ma sep 24, 2018 8:10 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Dee01's stilo

Met dank aan.....
J.Amersfoort!

Afbeelding

Too man!! :thumbup:
door Dee01
vr sep 28, 2018 12:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Embleem achterzijde verwijderen

Het is mij met mn pinpas gelukt
door Dee01
ma apr 01, 2019 12:18 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: [FSC] Afmeld topic

Ook voor mij is de dag aangekomen mijn gele piet los te laten! Aankomend weekend is hij of voor een prikkie verkocht, of staat hij op de sloop Zal wss nog wel wat onderdelen te koop aanbieden Wil graag iedereen bedanken voor het delen van zij/haar kennis, en vooral de voor de gezelligheid op meeting...