Er zijn 17 resultaten gevonden

Terug

door djacco
wo mei 03, 2017 8:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

Met Dawid en Sleutelaar zondag mijn dirstributieriem en waterpomp vervangen. Leken de klepstoters te zijn die tikten maar met een extra luisterend oor (dank aan Sleutelaar) tot de conclusie gekomen dat het eerder de distributie of de waterpomp zou zijn. Hier even een kort overzicht van wat we hebben...
door Drunzy
wo mei 03, 2017 8:58 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo van Djacco

Nice kun je er weer tegenaan
Binnenkort gaat die van mij ook
Eerst ff de voorvering vervangen en laten keuren

Greetz Marten
door Lokusan
wo nov 22, 2017 6:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stilo 1.2 wilt niet meer..

Ecu is uitgelezen gaf geen foutmeldingen terwijl op het dashboard abs / ebd storingen wel weergeeft ;)
Inderdaad accu aan de powerlader gegooid en hij doet het weer, heb de accu al aan de ''action acculader '' maar die laad niet meer bij..
door Drunzy
vr dec 01, 2017 9:16 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn Stilo 2, 3, 4 en nu 5

Volgende project is Stilo nummertje 8
Een Abarth :)
door Bs1987
vr mar 16, 2018 10:42 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Vaag probleem

wiellager Bing bing whe got a winner. Beide wiellagers stuk links en rechts. Dit zou volgens garage t probleem verklaren. Blij dat t iig t probleem bekend is. T lijstjewas: Koplamp afsteling. Fuseekogel linksvoor Beide wiellagers achter Flexibel uitlaatdeel lek. Alles wordt vervangen door de garage
door Drunzy
vr jun 08, 2018 8:53 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Brandstof verbruik stilo 1.6

Trap Pedalen inbouwen dan rij je zuinig Een verbruik van 1:14 of ergens daar rond is mooi toch is geen nieuwe auto jongens Mijn abarth heeft een verbruik gemiddeld van 1:7 Je vebruik heeft met zoveel factoren te maken Gewicht Wat voor banden Breedte van de banden Grote van de velgen Het weer Hoe je ...
door Rogerilo
wo okt 17, 2018 11:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Review: Unlimited Tuning Amersfoort

Mijn review over Unlimited Tuning Mijn Stilo 1.6 had wat EGR problemen. Eigenlijk al vanaf het moment dat ik de auto kocht (anderhalf jaar geleden). Het gaf geen storingen, maar ik merkte regelmatig dat de motor wat hikte als je hem lekker doortrapte. Na verschillende onderdelen te hebben vervangen ...