Er zijn 106 resultaten gevonden

Terug

door Astrid1987
di sep 06, 2016 8:28 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Overal Stilo's!

Ik kom nu met regelmaat een zwarte tegen in den Bosch en bij de Boels in den Bosch staat elke dag een antraciet grijs/blauwe Stilo. Ik ga ook eens een keer vragen of hij/zij al bij de club zit. Hier in het dorp ben ik de enige met een Stilo (tenminste, in die 9 jaar dat ik hier woon nog nooit een ge...
door Astrid1987
do sep 29, 2016 9:39 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meeting Overijssel/Friesland.

Hey Cees,

Ik sluit de meeting niet mee af hij het van der Vall ivm verjaardag. Maar wel een top idee!

Tot volgende week
door Astrid1987
di okt 04, 2016 9:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Overal Stilo's!

Ohhhh zondag.. bij de Action stond er een zwarte Abarth naast me geparkeerd! Èn zag een gele Abarth rijden! Was geloof ik nationale Stilo Abarth dag afgelopen zondag hahaha. En ja.. moet nog steeds x stoppen bij de Boels in Den Bosch. Blijven toch skône wagentjes he :-)) Schumi, zou ik dan ook wat f...
door Astrid1987
do okt 06, 2016 2:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meeting Overijssel/Friesland.

Zoooo m'n bae weer opgehaald bij de garage. Verse grote beurt gehad en m'n maat heeft met nano poets technologie dinges die lelijke krassen weg gepoetst! Morgen na t werk zelf nog ff de rest poetsen en ben er klaar :-)
door Astrid1987
vr okt 07, 2016 11:52 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meeting Overijssel/Friesland.

Als er mensen uit Brabant zijn die gaan..
08:00 verzamelen bij mac Donalds Rosmalen A59. Het is bijna 2 uur karren dus uiterlijk 08:10 uur vertrekken.
Dee01 en ik rijden sowieso achter elkaar aan richting Giethoorn.
door Astrid1987
za okt 08, 2016 11:29 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Friesland/Overijssel meeting

Ik sluit me volledig aan bij het bericht van reisleider Cees. Fantastische (verjaar)dag gehad.
Bedankt iedereen voor de geweldige dag.

Chapeau Cees, goed geregeld.

Op naar de volgende meeting.

Groetjesssss
door Astrid1987
ma okt 10, 2016 9:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ik ga naar mars en ik neem mee....

Ook mijn poezels
En m'n Stilo
En m'n husband