Er zijn 402 resultaten gevonden

Terug

door mark-abarth24
za jun 18, 2016 8:37 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Trotse eigenaar sinds vandaag

Welkom Astrid ,

Veel plezier op het Fsc forum en als je het leuk vinden je bent altijd welkom op een van onze mooie meetings.

Groeten Mark
door Heresd4nny
di jun 28, 2016 7:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Stilo van Hered4nny

Hier dus wat info over mijn stilo, -Stilo 2.4 20v Abarth Selespeed (2002) - Kleur Grigio Steel 647 - 17 inch Speedline Velgen - Volledig zwart lederen interieur - Km: 167.000 https://imageshack.com/i/plOqHf9nj https://imageshack.com/i/pnVMi0qdj Sinds de koop een en ander al vernieuwd en gemaakt, Nie...
door Timothyy17
ma jul 04, 2016 7:22 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mijn eerste Stilo

Update! Na enkele weken hobbyen en het nodige uren doorbrengen in en rond de auto, heb ik deze toch bijna zo goed als af gekregen. Hieronder de auto van hoe ik hem gekocht heb, en hoe deze nu is; image-2016-07-04.jpg Ik heb de volgende dingen aangepast aan de auto; * Abarth Velgen * Sideskirts * Dev...
door hunterdutch
ma jul 04, 2016 9:26 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

voorstellen

Hallo forum leden ik ben Peter
Ben net lid hier ik heb 2 stillo abarths
door cees26
do jul 14, 2016 1:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meeting Overijssel/Friesland.

Astrid1987 schreef:Waarschijnlijk komen mijn man en ik ook. Afhankelijk van het wedstrijdschema van de sport die mijn man doet.
En ik ben jarig op 8 oktober maar een meeting is altijd leuk
het is een volledig dagprogramma, je kan je verjaardag s'avonds gewoon vieren. Rijden we door :lol:
door Schumi
do jul 14, 2016 1:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: meeting Overijssel/Friesland.

idd Cees....gaan we meteen...
animaatjes-taart-80168.jpg
door NickKolen
di jul 19, 2016 12:06 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eventueel meeting in Brabant?

ik ga proberen vrij te krijgen! je hoort nog van me :p
door Davy
di jul 19, 2016 7:53 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Ff voorstellen

Hoi ik heet davy en ben sindskort overgestapt van een brava naar een stilo abarth heb deze gekocht met veel storingen maar ben hIer nu bijna doorheen alleen nog de parkeersensoren en asr morgen even langs de dealer om hem uit te laten lezen