Er zijn 402 resultaten gevonden

Terug

door Dee01
zo aug 21, 2016 1:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

cees26 schreef:In de wandelgangen hoorde ik, om hier een jaarlijks evenement van te maken ! Ik zeg, doen !!!!
Gaan we zeker doen :thumbup:
door Stefan ariesen
zo aug 21, 2016 5:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Ik wil eens een keer wat rond Gouda gaan regelen
door Frank
zo aug 21, 2016 10:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Kan het dan nog niet iets meer naar het zuid westen... Maar goed te zien dat jullie een leuke dag hebben gehad. Had m bij mijn in de buurt georganiseerd omdat ik hier natuurkijk bekend ben haha Dat snap ik.... De meeste leden zitten toch meer noordelijker. Zeeland en Brabant is niet zo goed vertege...
door Schumi
ma aug 22, 2016 10:27 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Astrid, De hele FSC Crew wil jou bedanken voor jou voortreffelijke inzet met het organiseren van deze meeting. Wij zijn altijd heel blij met zulke enthousiaste leden die dit willen oppakken….super !!! :clap: Ik kon er helaas zelf niet bij zijn, maar op de foto’s te zien en de reacties heb ik wat gem...
door MelindaB
ma aug 22, 2016 3:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Mooi weer, mooie auto's, mooie locatie, goed gezelschap en heerlijk gebbq'd! Wat wil je nou nog meer tijdens een meeting?
Dit was niet mijn eerste auto-meeting, maar wel mijn eerste met eigen auto.
De sfeer was precies goed. Chapeau, Astrid!
Ik zeg, jaarlijks evenement; doen!
door Dee01
ma aug 22, 2016 5:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Wij kwamen8 op de heenweg dit ook nog tegen

Afbeelding

Het zo te zien kan hij met zn auto niet varen xD, we denken dat hij uit het water gehaald is
door Dee01
zo aug 28, 2016 2:55 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Mini meeting Brabant

Ik heb gisteren nacht mijn pc even laten renderen tot wat ik nu heb, ik moet nogsteeds een paar kleine dingetjes aanpassen/toevoegen en dan is hij klaar Hier alvast het grootste deel :) https://youtu.be/f7BhPP58RME https://youtu.be/f7BhPP58RME Zodra hij helemaal klaar en geupload is zal deze video v...
door Schumi
za sep 03, 2016 4:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2016] Herten 2016

Hierbij de eerste foto's van de meeting in Herten vandaag.... :thumbup:
door Dee01
za sep 03, 2016 6:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Herten 2016

Was weer een top dag!!! Een gezellig groepje mensen en veel mooie auto's, ik baal er enorm van dat ik niet met mn eigen auto mee kon komen, het weer was opzig ook goed, wel erg bewolkt maar een goede temperatuur Even een kleine update betreft mijn auto, niet mis ik alleen een bout in mijn wiel... st...