Er zijn 11 resultaten gevonden

Terug

door Nutter
wo nov 23, 2016 2:09 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Abarth 2.4L van Nutter

EINDELIJK klaar voor dit jaar. Onder auto : Nieuw stabilisatoren , shokdempers , remschijven plus remblokken , dragarmen , remklawen rondom auto klaar. Binnen is nu compleet leer . Airco is onderhoudt . Motor : olie treatment , plus verversen . Salespeed paar keer gespoeld en niew er in. Shakel supe...
door Davy
ma dec 12, 2016 11:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Davy

Nu maar eens beginnen met de stilo van Bij aankoop veel electrische problemen hierdoor veel moeten solderen en een nieuwe krukassensor geplaatst en een grote beurt Na ongeveer 1 maand de drukbol vervangen en daarna waren de remmen voor aan de beurt. Toen was het voor mijn auto ff pauze om tijdt te m...
door Dee01
vr mar 03, 2017 3:45 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Joying 2 din radio

Vanuit china werkt het zo: Bij een bedrag hoger dan xx euro (vgm 22.50) he je KANS invoer rechten en douane kosten te moeten betalen Mijn radio kostte 150eurp Omdat dhl de transport verzorgde werd er bij mij sowieso extra kosten hiervoor in rekening gebracht (bij dhl kom je daar nl niet onderuit) He...
door GiovanniMol
zo mar 05, 2017 5:20 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Joying 2 din radio

Vorige week een radio via Ali besteld. Werd ook getransporteerd vanuit Duitsland. Radio kostte me €200, en werd binnen 4 dagen geleverd ZONDER extra bijkomende kosten omdat het pakket vanuit Duitsland (EU) werd verzonden. Succes met je bestelling! Groetjes Giovanni
door Dee01
di mar 14, 2017 6:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2017] Steun melinda (NH rit)

Gisteren heeft melinda het slechte nieuws te horen gekregen dat haar koppakking vervangen moet worden. Omdat dit eigenlijk een beetje uit onverwachtse hoek komt en eigenlijk ook een beetje ongelegen is melinda wegens financiele redenen genoodzaakt de stilo thuis te laten en het etentje te laten schi...
door Nutter
vr apr 21, 2017 7:55 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Abarth 2.4L van Nutter

Zo gaat de abarth 3cm sakken :shock:
En als toch de schokbreker eruit is even de rubbers ook vervangen :lol:
door cees26
za jul 22, 2017 12:30 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Herten 2017

Heren, dames

voor de heenreis verzamelen we bij ARAL tankstelle Hunxe, gelegen aan de A3 na afslag 7. (Rasthof aanhouden !), tussen 08.00 en 08.30 uur.

Hierna vertrekken we naar Zeche Ewald Herten, A2 afslag 7.

uw reislijder
Cees
door cees26
di jan 30, 2018 2:46 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

1e lustrum feest FSC

De datum voor het lustrumfeest van FSC is bekend: houdt zaterdag 5 mei vrij ! Het hoe of wat deze dag ingevuld gaat worden is 'under construction', graag willen wij eerst weten hoevelen er die dag meevieren. Hiertoe verzoek ik jullie de aanwezigheid kenbaar te maken via een pb aan Cees26. Wij hanter...
door Luigi
zo feb 10, 2019 10:46 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Collezione Italia 2019

Beste Italiocarofielen Op zondag 7 april 2019 vindt de tweede editie van het festival ‘Collezione Italia’ plaats in Boxtel. Collezione Italia is gericht op de liefhebber en/of eigenaar van een Italiaanse auto. Voor meer info zie onderstaande link. Groet Luigi http://www.classicpark.nl/event/69/colle...
door fvdberg
ma jun 24, 2019 9:50 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: vliegwiel

Als het dubbel massa is zou ik het wel adviseren ... Dingen gaan een tonnetje of 2 mee, net als koppelingen... En je bent er toch bij