Er zijn 69 resultaten gevonden

Terug

door Nutter
ma sep 19, 2016 4:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Even voorstellen

Hoi ik ben Ionut Vasilica ...Aka Jan ...aka nutter . Ik ben 35 , en woon in Heerde . Recent gekocht een Fiat Stilo Abarth van 2002. Mooie wagen met 170pk . Ik ben ook donateur , hartstikke leuk om mee te moge doen met de kosten van dit forum. Ik kijk vooruit jullie met de volgende events om te moete...
door Nutter
wo okt 05, 2016 8:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Abarth projector onder deur !!!

Vandaag een projector opgezet !!
Egt cool savonds als de deur gaat open.
Wat denk Julie ??
door Nutter
do okt 13, 2016 1:12 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Velgen spuiten met Plastico

Dus , hiesteren middag even een velg gespoten in zwart mat cleur van Plastico.
Dan met een Abarth dopje is egt perfect geworden .
Dit is de originele velg van 2.4L Abarth .
Donders wat een verschil zeg !!!
door Nutter
do okt 13, 2016 3:05 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Ramen blinderen

Man ik heb een keer geprobeerd .... alle materieel nar de donder , ooit op een Seat geprobeerd . De groene getint materieel kost Ook 35 euro per meter en ik heb 3 a tot 4 m nodig ... mar is niet een standaard folie dat je voor 6 euro per rol koopt . De jongers vragen voor een uur 45€ loon rest is ma...
door Nutter
vr okt 14, 2016 1:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Abarth 2.4L van Nutter & Tamara

Hoi mensen , Dit is ons Fiat Stilo Abarth 2.4L van 2002. Goed onderhouden bij dealer altijd ! Erste eigenaar 10 jaar gereden maar 8000km per jaar. Dan komt bij mij zwager maar was te duur in onderhoud en benzine dus aan ons gekocht ! Gelukkig heb ik een bedrif duus past mij ons goed terecht !! Ik be...
door Nutter
ma okt 17, 2016 4:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: 2017

Zo te zien word het feest !! Ik ben klaar op de circuit te recen even goed zorgen da de remblokjes/ schijf heet blijven ... afkoelen met beer dar na ;)
door Nutter
wo okt 19, 2016 7:10 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Abarth 2.4L van Nutter

En the show must go on!! Ik ben nu in een week van preventieve onderhoud en groot onderhoud dus dit week komt veel updates. Hiesteren . Even paar uurtjes bij Davy gewest de bujies vervangen . De nieuwe NGK Zieten erin . Daarna de Olie van de sallespeed bak 2 keer gespoeld en niew in gedaan . Hier al...
door Nutter
za okt 22, 2016 10:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Abarth 2.4L van Nutter

Pffff wat een week !!

Auto is letelijk geknapt wan . Even nu het leer interior en paar andere kleiner dinge and ik ben klaar voor dit jaar . Wat een project , zeker ward .
door Nutter
za okt 29, 2016 8:30 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De 5 drs Abarth van Marcel

Dank je Dennis ! Dat bedoelde ik . Ik ben.lid op Facebook events nu , dus even wachten ...:)