Er zijn 12 resultaten gevonden

Terug

door J.scheepers
ma mar 06, 2017 11:18 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo 2.4 Abarth

Update: Ik ben verliefd geworden op een rode stilo 2.4 selespeed (zelf ook niet gedacht). Auto rijdt fantastisch. Ik zal snel meer info over de auto plaatsen. Heeft trouwens een kmstand van maar 120.000km.
door J.scheepers
di mar 07, 2017 12:53 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Storing/foutmelding Stilo Abarth Selespeed

Beste mensen, Vooraf wil ik melden dat dit probleem inmiddels al verholpen is, maar wilde dit even met jullie delen mochten anderen hetzelfde probleem ervaren. Ik heb vrijdagavond een Stilo Abarth opgehaald en deze naar huis gereden (rit van +-170km). De volgende morgen de auto starten en naar mijn ...
door J.scheepers
wo mar 22, 2017 11:06 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] Stilo Abarth van Jaap

Beste mensen, Heb mij nu voor ongeveer 2 weken terug aangemeld bij dit leuke forum, nu tijd om mijzelf voor te stellen en een paar foto's te maken! Mijn naam is Jaap Scheepers, 22 jaar en woonachtig in Aalten. Ik werk in de weekenden en vakanties al een jaar of zeven bij een grote fietsenzaak als ve...
door J.scheepers
do mar 22, 2018 2:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Stilo Abarth van Jaap

Beste Stiloliefhebbers, Toch vond ik het eens tijd worden om een paar foto's van mijn (mijns inziens) mooie Stilo met jullie te delen. Ik heb de Stilo gekocht met een kilometerstand van ongeveer 120.000 en heb momenteel 135.000 op de teller staan. Wat heb ik er aan technisch aan gedaan/laten doen si...
door J.scheepers
za apr 07, 2018 4:15 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eni Viva Italia 2018

Ik ben er ook tussen 08:00 en 08:30
door J.scheepers
ma apr 09, 2018 8:24 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Eni Viva Italia 2018

Fantastische dag gehad gisteren! Organisator(en), enorm bedankt! Daarnaast wil ik Mike en Dennis nog even extra bedanken voor hun deskundigheid en moeite om mijn auto even aan de laptop te hangen om te zien wat er mee aan de hand was. Mannen bedankt!
door J.scheepers
zo mei 20, 2018 2:13 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Vleugeltje op achterruit

Hallo Matthijs, Ziet er goed uit! Wilde zelf in eerste instantie mijn (ook rode) vleugeltje opschuren en overspuiten, maar dit lijkt me een veel makkelijkere oplossing. Heb je de spoiler eerst opgeschuurd of heb je de sticker gewoon over de afgebladderde lak geplakt? Zo ja, dekt de stikker/wrap de o...
door J.scheepers
di mei 22, 2018 4:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Vleugeltje op achterruit

Hallo Matthijs,

Dank voor de gedane moeite en de tips. Er is inderdaad vrijwel niets van te zien! Dan ga ik het op dezelfde manier aanpakken.

Groeten Jaap
door J.scheepers
di okt 02, 2018 9:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: U1706 probleem

Hierbij de link met al de te proberen tips: https://www.fiatforum.com/stilo/244982- ... 9-jtd.html

Let wel, het betreffen hier directe tips voor de 1.9jtd, hierdoor kunnen sommige pins van connectors niet overeenkomen met bijv een 1.6 of 2.4.

Groeten Jaap
door J.scheepers
ma jun 29, 2020 9:49 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Bedankje

Dan doe ik direct even mee in dit topic. Mike, enorm bedankt, de auto rijdt weer top! Super vakkundige man! 👍