Er zijn 5 resultaten gevonden

Terug

door StiloPriest
ma mei 01, 2017 12:31 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Na deur openen gaat de pomp niet lopen op contact wel??!!

Hey meedenkers, Als eerste moet ik zeggen dat mijn waardering voor dit forum super is, en natuurlijk ieder hier die meedenkt krijgt van mij een dikke duim hahaha positieve stand omhoog hahaha En Schumi en Davy en Kaasjager dank voor jullie snelle reactie en tips via PB...helemaal top en hier heb ik ...
door StiloPriest
zo mei 14, 2017 12:13 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Na deur openen gaat de pomp niet lopen op contact wel??!!

Weer even de update van vandaag...zaterdag...en heb nog even tijd vrij kunnen maken voor mijn Abarth versnellingsbak en wat schetst mijn verbazing!! Ook de tandwielen en schakelvorken in de bak en synchromesh ringen zijn in top conditie...ik kan geen slijtage vinden op de tandwielen, en de afstand t...
door StiloPriest
do mei 25, 2017 2:01 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Na deur openen gaat de pomp niet lopen op contact wel??!!

Hallo Stilo Rijders... Ik zit helaas nog te wachten op mijn koppelingsset maar als het goed is word 'ie vrijdag of zaterdag geleverd en kan ik aan het opbouwen van mijn Stilo beginnen...yes yes!!! Ik ben benieuwd hoe zo'n Stilo Abarth Stradale nu werkelijk rijd... Ik heb wat voorwerk gedaan omtrend ...
door StiloPriest
wo jul 12, 2017 11:44 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Na deur openen gaat de pomp niet lopen op contact wel??!!

Goedendag Allen hier, Ik ben de afgelopen dagen zeer druk geweest met de revisie/opbouw/Schakelstoring van mijn Abarth, en ik kan sinds vanavond zeggen dat hij weer prima schakelt en dat de motor prima loopt. Ik ben nu bezig met de bodemplaat van de accubak roestvrij aan het maken en in de roestomvo...
door StiloPriest
ma feb 26, 2018 1:54 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: g12 Koelvloeistof paraflu up net onder het minpunt. Tijdelijk aanvullen met G12+ ok?

Hoi thewizzz, Als eerste kun je er vanuit gaan dat als je in een noodsituatie zit je gewoon water in je koel systeem kunt gooien en weer gewoon "tijdelijk kunt rijden" maar let wel dat dit natuurlijk binnen niet al te lange tijd vervangen moet worden met de koelvloeistof die bij je auto be...