Er zijn 6 resultaten gevonden

Terug

door sebastiaannorbruis
vr mei 26, 2017 10:30 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: vragen over bakwissel 1.6 16v

Heb inderdaad niet vaker een bak vervangen van een fiat stilo. Verder altijd mijn vorige autos zelf onderhouden. Vorige maand nog een volledig subframe van een clio 2 vervangen hele dag werk volledige voorophanging en stuurhuis moest daarvoor los. Zoals elke klus, als je goed onthoud waar je alles w...
door sebastiaannorbruis
wo okt 25, 2017 3:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo 1.6, 5deurs van Sebastiaan

De 2din android 6.0 radio zit erin, nu nog een afdekkap bestellen, en een manier vinden om de radio goed vast te zetten. Ook het instrumentenpaneel werkt alweer een tijdje zoals het hoort, deze resette vaak totdat deze helemaal niks meer deed. Na een weekje geen instrumentenpaneel was ik het zat en ...
door sebastiaannorbruis
do okt 26, 2017 3:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo 1.6, 5deurs van Sebastiaan

Ja ben zeer tevreden over de radio was €120 op aliexpress, exclusief eventuele inklaringskosten etc. maar deze hoefde ik gelukkig niet te betalen. Gps werkt perfect, antenne heb ik achter de binnenspiegel en lijkt alsof het er gewoon hoort. touchscreen werkt perfect, niet traag o.i.d. qua geluidskwa...
door sebastiaannorbruis
za nov 25, 2017 7:50 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo 1.6, 5deurs van Sebastiaan

Van de week toch ook maar mijn stilo voorzien van een andere kleur verlichting van de knoppen, en het instrumentenpaneel omdat ik de standaard kleur avonds storend vond. Nu is alles wit, en rood, kijkt een stuk prettiger en totaal niet verblindend :thumbup: En het ziet er ook nog eens een stuk moder...
door sebastiaannorbruis
za dec 16, 2017 4:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Schuur opruiming!

achterklep spoiler en armsteun zijn die er nog?
door sebastiaannorbruis
vr feb 16, 2018 3:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo 1.6, 5deurs van Sebastiaan

Alweer een tijdje geleden, maar intussen is het volgende gebeurt: zelf de distributieriem vervangen + spanrol en meelooprol. Dit heeft gelukkig het getik in de motor opgelost, en loopt ook een stuk rustiger en stiller nu. Was ook hard nodig de oude meelooprol had allemaal ijzervijlsel achter gelaten...