Er zijn 17 resultaten gevonden

Terug

door Schumi
zo jul 02, 2017 12:07 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Giro di Kika 2017

We zijn weer terug uit Italië, na een week intensief te hebben fietst (1000 km-er) door de bergen, we hebben verschrikkelijk weer gehad (onweer,regen,hagel,wind) zodat er 2 dagen zijn uitgevallen. Maar Team Sofie heeft het geweldig gedaan…en zijn vrijdag allemaal weer op de camping veilig aangekomen...
door JPdeC
wo jul 12, 2017 7:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: vistion radio code calculator

Allen, Ik heb het tooltje gedownload en op stick gezet. Ook op mijn Windows 10 wil het niet werken maar: Ik had in de mottenballen nog een oude XP pc staan en via de stick werkt het tooltje daar perfect op. Dus als jullie een code nodig hebben en niet zelf kunnen opvragen kan dit via een PB . Met vr...
door JPdeC
wo jul 12, 2017 7:39 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] De Stilo MW van JPdeC

De Stilo MW van JPdeC.
In bezit sinds 2013 toen op de teller 66000. nu 137000 km
Na de nodige aanpassingen en vervangingen een heerlijke MW welke voorlopig nog wel even blijft.
Gr,
JP
door Schumi
za sep 23, 2017 6:23 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

[GESLOTEN] [2017] Rondrit Utrechtse Heuvelrug 23 september 2017

Hier kunnen de verslagen en foto's worden gepost
door cees26
za sep 23, 2017 8:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rondrit Utrechtse Heuvelrug 23 september 2017

Heren/dames. Het lijkt wel of de meetings van FSC steeds gezelliger worden ! Wat een dag, wat een opkomst, wat een gezelligheid. Nu boften we ook met het weer, natuurlijk. Schitterend. Vanochtend kreeg ik een afmelding van Robert en Patricia, namens heel FSC, sterkte met de hond. Op het beginpunt aa...
door Dee01
za sep 23, 2017 11:24 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rondrit Utrechtse Heuvelrug 23 september 2017

Ik ga een lang bericht kort maken Het was vandaag weer een supergeslaagde meeting! Er was een goeie opkomst en zoals altijd vanaf begin tot einde super gezellig Ik had vandaag mijn gopro en camera weer bij en sowieso staat iedere auto op beeld hetzij camera of gopro;) Als het goed is staat iedere au...
door Astrid1987
zo sep 24, 2017 12:39 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rondrit Utrechtse Heuvelrug 23 september 2017

Hey, Het was wederom weer een famtastisch mooie dag. Erg mooi weertje erbij, dus genieten. Nick, Dennis, Antoine, Jan en ik hadden al een mini tour vanuit Vught naar het mooie Veluwse landschap. Na een goej bakske koffie begonnen aan de prachtige rit. Mooi stukkie touren door een mooi landschap. De ...
door dennis12354
zo sep 24, 2017 9:28 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Rondrit Utrechtse Heuvelrug 23 september 2017

Nou mensen, hij was weer gezellig hoor. Iedereen mooi optijd aanwezig dus lekker kunnen starten. De glooiende wegen langs de Utrechtse Heuvelrug zijn dus nu ook ideaal bevonden voor de verlaagde Stilos onder ons. Op het tussenpunt leek er wel een aflevering te zijn van Heel FSC Bakt (@Cees, idee voo...