Er zijn 15 resultaten gevonden

Terug

door Drunzy
za jan 23, 2016 8:32 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Mijn 5d Abarth en 3d Abarth project

Zoals dit titel al zegt ben ik na 5 weken al toe aan mijn 2de stilo. Mijn 2de Stilo is een 1,6 16v Multiwagon active plus. Het Bouwjaar is 2005 met 191 DKM op de teller. en een prachtig 2 kleurig dashboard en interieur Ik hoop dat ik met deze auto iets meer geluk ga hebben dan met mijn 1ste Hier wat...
door sebastiaannorbruis
wo okt 25, 2017 3:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo 1.6, 5deurs van Sebastiaan

De 2din android 6.0 radio zit erin, nu nog een afdekkap bestellen, en een manier vinden om de radio goed vast te zetten. Ook het instrumentenpaneel werkt alweer een tijdje zoals het hoort, deze resette vaak totdat deze helemaal niks meer deed. Na een weekje geen instrumentenpaneel was ik het zat en ...
door kaasjager
wo okt 25, 2017 8:53 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Even mezelf voorstellen aan de andere stilo eigenaren

Dis is alleen een voorstel topic.
Mocht je graag dingen over je auto willen vertellen dan kan dit in het gedeelte “de stilo van”
Hier kan je een eigen topic voor openen
door sebastiaannorbruis
do okt 26, 2017 3:08 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo 1.6, 5deurs van Sebastiaan

Ja ben zeer tevreden over de radio was €120 op aliexpress, exclusief eventuele inklaringskosten etc. maar deze hoefde ik gelukkig niet te betalen. Gps werkt perfect, antenne heb ik achter de binnenspiegel en lijkt alsof het er gewoon hoort. touchscreen werkt perfect, niet traag o.i.d. qua geluidskwa...
door sebastiaannorbruis
vr feb 16, 2018 3:43 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Stilo 1.6, 5deurs van Sebastiaan

Alweer een tijdje geleden, maar intussen is het volgende gebeurt: zelf de distributieriem vervangen + spanrol en meelooprol. Dit heeft gelukkig het getik in de motor opgelost, en loopt ook een stuk rustiger en stiller nu. Was ook hard nodig de oude meelooprol had allemaal ijzervijlsel achter gelaten...
door Reind67
zo feb 25, 2018 6:11 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: g12 Koelvloeistof paraflu up net onder het minpunt. Tijdelijk aanvullen met G12+ ok?

Hoi thewizz, Las je vraag over koelvloeistof.. Let op: in geval van nood is elke koelvloeistof goed. Zonder koelvloeistof rijden is uit den boze natuurlijk en uiteraard niet onder minimum. Als je toch van plan bent alle vloeistof te verversen lijkt het mij niet zo'n probleem om een kleine hoeveelhei...
door StiloPriest
ma feb 26, 2018 1:54 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: g12 Koelvloeistof paraflu up net onder het minpunt. Tijdelijk aanvullen met G12+ ok?

Hoi thewizzz, Als eerste kun je er vanuit gaan dat als je in een noodsituatie zit je gewoon water in je koel systeem kunt gooien en weer gewoon "tijdelijk kunt rijden" maar let wel dat dit natuurlijk binnen niet al te lange tijd vervangen moet worden met de koelvloeistof die bij je auto be...
door Reind67
do apr 19, 2018 9:47 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De stilo van thewizzz

Ziet er goed uit jouw Stilo !
door Reind67
zo apr 22, 2018 8:02 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Onze nieuwe aanwinst.

Hierbij weer een update van de vorderingen aan de Dobló. Wat nog in de pijplijn zat was een echt reservewiel. Wil niet de Wegenwacht hoeven bellen bij een lekke band, heb een zgn. schuimpompje. Dus hoe klein het gat ook is, de band is altijd naar de knoppen als je dat spul moet gebruiken.. Dus via e...
door Drunzy
wo apr 25, 2018 8:49 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De stilo van thewizzz

Hahah yep een die hard stilo nutcase