Er zijn 55 resultaten gevonden

Terug

door Moreno83
ma sep 14, 2020 9:56 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

EINDELIJK! :crazy: :crazy: Ik kreeg de electrische ramen achter niet werkend! Alleen via MES kon ik de ramen achter op en neer laten bewegen. Ook via de sleutel kon ik ze alle 4 tegelijk laten zakken maar de knoppen zelf werkten niet. Ook niet via de linker voordeur. Ik kon via MES wel de knoppen la...
door Moreno83
wo sep 16, 2020 3:17 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Gister was ik er klaar mee en heb ik de hele Stilo voorin weer gesloopt. Ik ken inmiddels die auto uit mn hoofd en weet zodoende alle schroefjes makkelijk te vinden. Voordeel is dat de roosters er allemaal in kunnen blijven zitten! Binnen een half uur had ik hem weer uit elkaar. Als je van een manua...
door Moreno83
vr okt 09, 2020 10:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Ik ken de Fiat Stilo inmiddels helemaal uit mn hoofd , weet elk schroefje wel te vinden dus als ik je ergens mee kan helpen laat maar weten. Beste kun je even je eigen topic aanmaken dan blijft het een beetje centraal. Ik heb inmiddels de deurpanelen binnen en de dorpel laten repareren , ben weer ee...
door Moreno83
ma okt 12, 2020 11:45 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Bedankt! :)

Deurpanelen en spiegels zitten er inmiddels op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
door Moreno83
vr nov 06, 2020 8:58 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Zoals ik hiervoor al zei , setje koplampen gekocht van een autodemontage bedrijf in Friesland. Kwamen van de week binnen en deze waren dof. Heb ook maar 17.50 per lamp betaald. Geprobeerd de koplampen weer netjes te krijgen en dat is aardig gelukt. Originele Fiat koplampen van een 3 deurs. 3 deurs b...
door El Nino
za dec 05, 2020 12:03 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Arno's stilo's

Ik lees alweer een tijdje wat actiever mee op het forum, dus heb ik maar besloten een topic aan te maken over mijn stilo's. In 2013 verkocht ik mijn toenmalige stilo abarth 5m uit 2006, omdat ik het tijd vond voor wat anders. Ruim 6 jaar rond getoerd in een ander merk en toen kwam ik per toeval een ...
door Moreno83
di feb 09, 2021 9:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Vanochtend met veel pijn en moeite de Abarth opgehaald. Voor een groot stuk leek het alsof de achterremmen vast zaten en ook bleef het remlicht branden. Uiteindelijk gezien dat de remlichtschakelaar vast geklemd zat bij het rempedaal , vraag me niet hoe maar was toch echt zo..... Ik had expres een n...
door Jack B
vr mei 07, 2021 6:52 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Hallo Stilo liefhebbers

Hoi! Leuk om lid te zijn van dit forum! Sinds April dit jaar ben ik in het bezit van een Fiat Stilo Racing. Om precies te zijn de 1.6 16v 76kw Benzine 103 PK drie deurs versie uit 2005. Voor mij de 3e auto. Deze auto rijd geweldig! . Ik heb zelf niet zoveel technische kennis over auto’s, Maar mag gr...
door Schumi
ma jun 06, 2022 4:41 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Viva Italia Zandvoort 2022

Na een lange tijd van stilte "corona" was er dan eindelijk weer een mogelijkheid om met FSC een groot evenement te bezoeken. En ondanks dat het weer niet mee zat kunnen we toch zeggen dat het een geslaagde en vooral gezellige happening is geweest. Ik wil iedereen bedanken namens het hele F...
door Schumi
wo jun 22, 2022 11:00 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Kort bezoekje aan MCC

Vanmorgen kort bezoekje aan MCC gebracht....de carter ontluchting is aangepast bij mijn Stilo Abarth. Dit is gedaan omdat het een gunstige uitwerking op het olie verbruik zou moeten hebben. En omdat dit een relatief kleine en niet dure ingreep is heb ik dit dan ook meteen maar laten doen. Nog even w...