Er zijn 39 resultaten gevonden

Terug

door Moreno83
di aug 21, 2018 10:34 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Na het voorstellen in het andere topic wou ik toch even mijn 2 Stilo's laten zien! Ben echt ontzettend blij met deze auto's!! 8-) *Disclaimer*. Ik ben een beginner met sleutelen aan auto's en eerlijk is eerlijk , ben alles nu een beetje aan het ontdekken. Ik ben technisch en repareer alles wat los e...
door Moreno83
wo aug 29, 2018 9:28 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Airco werkt inmiddels weer , vermoeden dat het door de accu kwam die bijna leeg was. Auto start ook moeilijk als de auto ongeveer een kwartier op contact staat. Na een klein stukje rijden start hij vrijwel meteen. Zit nog een 60AH Magneti Marelli in zonder sticker dus ik heb geen idee hoe oud die is...
door Moreno83
zo sep 02, 2018 7:53 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Vanochtend de auto gestart en hoorde hard gepiep. Typisch "v-snaar" geluid. Gewoon ff laten lopen en hield vrij snel op. Onder motorkap gekeken en zag dit. https://image.ibb.co/fVBCue/20180902_123920.jpg Multiriem is volgens mij wel aan vervanging toe! Neem gelijk de spanrol etc ook mee. I...
door Moreno83
di sep 04, 2018 11:30 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Stroring multifunctioneel Display & Dashboard

Dat gebeurd volgens mij alleen als de accu los gekoppeld wordt? Wellicht los contact bij de accu/zekeringen?
door Moreno83
wo sep 05, 2018 8:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: ecu reparatie/vervanging

Ik ben hier absoluut niet 100% zeker van want ik heb dit zelf nog niet gedaan bij een ECU. Ik kijk echter naar mijn televisie hobby waar veel mainboards defect gaan door slechte bga onder de cpu/gpu. Oftewel een identiek probleem waar de soldering los laat onder de cpu. De cpu gebruikt de behuizing ...
door Moreno83
zo sep 09, 2018 10:00 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Re: Wist je dat !!!

Wist je dat Pierce Brosnan in The November man ( 2004 ) in een Fiat Stilo 5 drs reed?
door Moreno83
vr feb 15, 2019 8:40 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: De Fiat Stilo's van Moreno

Gister en vandaag op de sloop geweest. Werd net een mooie zwarte duitse Abarth neer gezet. Olie , accu etc zat er allemaal nog op. Ik heb hem echt helemaal gesloopt van binnen! To do list voor mijn 1.6 -Saaie originele stuur vervangen voor de Abarth stuur met flippers , airbag + kapjes plaatsen. -1....
door Moreno83
zo jun 02, 2019 9:31 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: In- & Exterieur Stilo Hatchback 192

Volgens mij maakt dat niet veel uit. Alleen een 5 deurs heeft andere deurpanelen dan een 3 deurs.
Stoelen kun je in principe zo overzetten , bank ligt er een beetje aan of die verstelbaar is etc.
door Moreno83
di sep 10, 2019 3:25 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Speaker re-conen

Leuk project maar is wel een precisie werkje denk ik. Denk persoonlijk neit dat mensen dit repareren gezien je ze zo van de sloop kan halen en nieuwe speakers tegenwoordig ook niet meer zo duur zijn.

Ben benieuwd naar het resultaat!
door Moreno83
wo sep 11, 2019 8:56 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Speaker re-conen

Ik heb de speakers uit een Abarth gehaald , die zijn heel wat beter dan de standaard speakers. Komt een aardig geluid uit hoor!