Er zijn 39 resultaten gevonden

Terug

door Moreno83
wo dec 30, 2020 10:49 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: de stilo van jesse

Geniet ervan! En wat je zelf zegt ..als je er zuinig op bent kan die gewoon een lange tijd mee.
door Moreno83
di jan 05, 2021 7:36 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Arno's stilo's

Gefeliciteerd met de kleine , wat leuk! :D Goed dat je een extra panoramadak op de kop hebt getikt , ze worden schaars in Nederland echter via Brazilie is alles nog te verkrijgen gezien 90% daar met panoramadak rijd haha. Ik heb zelf een nieuwbouw woning en ik weet hoeveel tijd en geld zulke dingen ...
door Moreno83
vr jan 15, 2021 2:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo Blackmotion ( Terug naar fabrieksnieuw! )

Dank je Arno! Het plan is ook om de auto weer naar fabrieksnieuwe staat te brengen , heb daarom de hoofdtitel maar aangepast. Gezien bijna alles nieuw of goed opgepoetst gaat worden heb ik ook 2 nieuwe gordels gekocht , die van mij zijn ook 260.000 km oud en iets gerafeld/verkleurd. Logisch na bijna...
door Moreno83
wo jan 20, 2021 11:18 am
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: de stilo van jesse

Dat is wel heel duur idd , ik had als ik jou was gewoon een setje kabels gekocht van Idiagnostics..... https://idiagnostics.co.uk/
door Moreno83
di feb 09, 2021 9:00 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Vanochtend met veel pijn en moeite de Abarth opgehaald. Voor een groot stuk leek het alsof de achterremmen vast zaten en ook bleef het remlicht branden. Uiteindelijk gezien dat de remlichtschakelaar vast geklemd zat bij het rempedaal , vraag me niet hoe maar was toch echt zo..... Ik had expres een n...
door Moreno83
di mar 23, 2021 12:55 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Thanks! Was leuk en zo stond hij er die avond bij ....

Afbeelding
door Moreno83
do apr 08, 2021 9:35 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Hallo allemaal!

Welkom jurgen! Mooie Stilo heb je , ziet er van binnen ook nog netjes uit. Sowieso kan je motor niet tegen E10 , dus verstandig dat je E5 tankt. Er is heel veel mogelijk met de auto hoor , bijvoorbeeld een ander stuur met knopjes voor de radio etc. Gewoon rond kijken wat andere mensen met de Stilo d...
door Moreno83
ma nov 29, 2021 8:54 pm
Ga naar forum
Ga naar onderwerp

Re: Fiat Stilo Blackmotion & Abarth!

Dank je Luigi! Ik ben inmiddels weer een stukje opgeschoten! Het eerste wat ik heb gedaan is even snel een accu aansluiten met de zekeringbak en kijken of de auto wel start. Is lullig als je alles in elkaar hebt geschroefd en hij het niet doet. ( Distributieriem! ). Tank was door de vorige eigenaar ...